Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 14, 2010 9:26 pm

"oh, zei ik dat hardop," zei Gilan. "Maar wat bedoel je met wolvengejank. Er is daar toch geen wolf?" Hij keek hem angstig aan. Wolven schrokken hem wel een beetje af. Normaal had hij Felix en die had sterke achterpoten. "Maar misschien is het wel een idee." Het leek hem ook wel leuk om ergens te wonen waar dagelijks mensen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 14, 2010 9:36 pm

´´Nee ik ben de wolf. Tenminste dat zegt iedereen dat ik snurk als een wolf´´ zie EThan. Hij glimlachde nog steeds omdat hij het wel grappig vond. Hij kon het zelf natuurlijk niet horen. maar nu zou hij misschien nog in een wolf veranderen. Helaas sliep hij anders zou hij zich zelf gaan uit lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedi dec 14, 2010 9:41 pm

"Oh, dan heb je Felix nooit gehoord," zei Gilan. "Die heb ik gevonden omdat hij zo hard snurkte dat hij het bos wakker hield. Dus dat van jou zal wel meevallen. Ik zal er in elk geval doorheen slapen. Maar meende je dat aanbod echt?" Hij keek Ethan vragend aan, terwijl hij met zijn veervingers een aantal borden poetste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 5:58 pm

´´Dan moet ik me bewijzen in een wedstrijd snurken´´ zei Ethan vast beraden. Al wist hij dat het moeilijk ging worden. Daarna keek hij Gilanindringend aan. ´´Dit si een weeshuis natuurlijk meen ik het. Ik zou het juist heel leuk vidnen als je ook hier kwam wonen´´ zei Ethan blij. Al zouden ze dan echt wel aan een uitbreiding moeten beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:01 pm

"Ok," zei Gilan. "In dat geval zou ik hier graag komen wonen. Alleen dan lijkt het me handig als er uitgebreid wordt. Ik heb nog genoeg hout thuis. Een heel huis zelfs." Hij glimlachte. Hij was gelukkiger dan ooit tevoren, omdat hij een plek zou krijgen dat hij thuis kon noemen en waar hij niet alleen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:15 pm

´´Oke dan. WIl je meteen vanacht hier blijven slapen´´ stelde Ethan glimlachend voor. Hij was eigenloijk wel blij dat Gilan bij hun kwam wonen. Dan zag hij zijn beste vriend elke dag. Ook was hij blij met de uitbreiding dat konden ze goed gebruiken. ´´Dan kan je morgen je spullen verhuizen´´ zei Ethan verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:32 pm

"Is goed," zei Gilan. "Heh, fijn. Ik denk dat ik hier wel snel kan wennen." Onwillekeurig kleurde zijn lichaam nog iets bruiner en zijn haar iets blonder. Hij poetste zijn laatste bord en zei: "Ik ga het wel even tegen Felix zeggen. Hebben jullie hier iets van een stal?" Hij wachtte even op een antwoord en liep daarna naar buiten. Felix keek ook blij toen hij het hoorde. "Maar ik wordt geen circusatractie," zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:39 pm

Ethan liep achter Gilan aan en keek glimlachend naar de twee. ´´We hebben een oude stal van de vorige bewoner. Maar dat is al zo´n hondert jaar geleden. Dus daar zullen we maar beginnen met renoveren´´ zei Ethan terwijl hij in zijn handen lkapte. Daarna keek hij grijnsend naar Felix. ´´Sorry dat kan ik helaas neit belven´´ zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 6:56 pm

"Stal," zei Felix. "Ik neem genoegen met die boom. Een stal is voor paarden en ik ben geen paard." Gilan schoot in de lach en de centaur keek hem nijdig aan. "Maar oké," zei Gilan. "Waar slaap ik vanaf nu?" Hij liep weer naar het weeshuis. Felix liep naar de boom en begon het zichzelf al gemakkelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 7:08 pm

Ethan vond het gek dat Felix liever buiten wou slapen. Maar het was zijn eige keus. Rustig liep hij glimlachend naar binnen. Hij liep naar de gang waar de trpa stond. maar voor de trap zat een deur. Die maakte hij open. Een niet mega groot kamer zag je staan. Er zouden net twee bedden kunnen staanmet een loop pad maar meer ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 7:14 pm

"Oké," zei Gilan. "Groot is het niet, maar we kunnen er wel wat van maken." Hij liep de kamer in. "Vanacht slaap ik wel op de grond. Morgen halen we een klein bed ergens vandaan." Hij keek nog een keer de kamer rond. "Je hebt er echt geen probleem mee?" vroeg hij nog een keer aan Ethan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 8:35 pm

´´Ik denk eerder dat jij er last van gaat krijgen. Dit is en stuk kleiner dan bij jouw. Een stuk luidruchtiger ook. Ik sta s´morgens meestal al om 6 uur op´´ zei Ethan glimlachend. Hij leip naar zijn bed en net bij een uitstekels bij de muur lag een klein nestje. Voorzichtig legde hij Mystic in het nestej en keek glimlachend naar haar. Ze waren nog steeds beste vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimewo dec 15, 2010 10:35 pm

"Dat komt wel goed," zei Gilan. "Dat opstaan dan. Dat is de beste tijd om... te ... gaan jagen. Wacht! Jiri en Oda. Die zijn er ook nog. Kunnen die hier ook voor een tijdje blijven?" Hij keek Ethan smekend aan. De hertjes konden niet alleen blijven en ze konden ook nog niet terug naar het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:22 pm

´´Tuurlijk meer ziele meer vreugd. Al denk ik dat de rest wel nieuwscherig naar ze zijn. Dus morgen wordt het een soort dierentuin hier maar dat zien we wel´´ zei Ethan rustig. Hij pakte uit een kist een hangmat en hing die op. Een van hn kon er in liggen en de ander op het bed. Ook al zei Gilan dat hij op de grond sliep Ethan was beleefd genoeg om een andere optie te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:31 pm

"Oké," zei Gilan. "Dat is mooi. Jiri en Oda hoeven maar een week te blijven. En slaap jij in di hangmat, of ik? Het maakt mij niet uit." Hij keek even naar de hangmat en toen naar het bed. Hij had altijd al in een hangmat willen slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:38 pm

´´Mij maakt het niet uit. Waar wil jij slapen´´ vroeg Ethan rustig aan Gilan. Hij was altijd al gastvrij dus liet hij de andere beslissen. Behalve als het om een vrouw ging dan was het verplicht op het bed omdat die fijner leek. Al was een hangmet niet zo anders. rustig wachtte hij het antwoord af. Ondertussen keek hij naar de hangmat en probeerde een plek voor Mystic te zoeken voor het geval Gilan het bed koos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:48 pm

"Ik ga wel in de hangmat," zei Gilan. "Dan kan jij in je eigen bed blijven slapen, broer. Morgen hebben we toch allebei een bed, voor zover dat lukt." Hij lachte en klom in de hangmat. "Hij zit in ieder geval goed," zei hij opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:50 pm

Eigenlijk was hij wel blij dat Gilan dat besloot dan hoefde hij Mystic ook niet verzetten. Rustig liep hij terug naar izjn bed en keke naar Gilan. ´´Dat is een goed teken´´ zei hij glimlachend. Al was hij benieuwd of Gilan echt een nacht bij hem uit kon houden. Maar dat zouden ze na deze nacht wel weten. Al had Nerissa ook een keer bij hem geslapen en Clio ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 6:58 pm

Gilan keek naar buiten, waar de zon onder aan het gaan was. "Nou, ik ga dan maar eens slapen," zei hij. "Morgen is er veel te doen." Hij keek nog even naar Ethan. "Weltrusten broer." Hij ging gemakkelijk liggen en viel al snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 7:03 pm

Ethan keek ook maar even en zga dat het laat was. Voorzichtig sloop hi uit de kamer om een ronde te kijken of idereen sliep. Toen hij het hele huis door was gelopen en zag dat iedeeen netjes in bed lag. Ging hij zelf ook in zijn bed ligen. Hij wenste Mystic en Mim zahtjes welterusten. natuurlijk ook Gilan maar die sliep al. Daarna viel hij zelf ook snel in slaap. In zijn slaap veranderde zijn bovenste helft in die van een wolf. Waardoor hij natuurlijk begon te janken in plaats van snurken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimedo dec 16, 2010 10:50 pm

Gilan schrok wakker en gooide een kussen naar Ethan. "Man broer," zei hij verschrikt. "Jij bent echt erger dan Felix. Alleen heeft hij dan ook niet de bovenkant van een wolf." Hij schudde zijn hoofd en kroop weer goed in zijn hangmat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 17, 2010 3:04 pm

Ethan werd wakker van een kussen en keek slaperig naar Gilan. Hij hoorde half wat Gilan zei. ´´Zie je wel ik heb gelijk´´ zei hij gapend. ´´Als je niet kan slapen dan ga ik wel naar buiten´´ ging hij verder. Hij moest moeite doen om zijn ogen open te houden. Waardoor hij egenlijk niet zag dat hij nog gedeeltelijk een wolf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 17, 2010 3:06 pm

Sorry, maar je bent weer level 3. Ik heb iets te veel spam gewist.

"Ja, maar je bent half wolf," mompelde Gilan. "Dan schrik ik wakker. Ik heb het niet zo op wolven. Eigenlijk niet op alle roofdieren. Behalve Rafiq, de reuzetijger van Dawn." Hij zuchtte even en viel al snel weer in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 17, 2010 3:08 pm

grrrr moet ik snel nog tien berichten doen
----------------------------------
´´Half wolf´´ herhaalde Ethan blij. Hij vond wolven geweldige beesten. Altijd vrolijk en iedereen kon zo maar bij hun groep gaan. Duidelijk een van zijn lievelings wezen. En het wezen waar hij zo snel mogelijk helemaal in wou veranderen. ´´Welterusten´´ zei hij nog zachtjes. Daarna viel hij ook in slaap en droomde over woven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 17, 2010 3:11 pm

Gilan werd vroeg wakker. Buiten was het wel al licht. Hij sprong uit zijn hangmat en trommelde op Ethans hoofd. "Opstaan," zei hij. "We moeten nog veel doen vandaag." Hij lachte en liep alvast naar de deur. Hij liep meteen door naar buiten en maakte Felix wakker, die nog steeds onder de boom lag. "Kom op, we moeten terug naar het huisje vandaag," zei hij, terwijl Felix hem slaperig aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)   Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis) - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos bij de kliffen-Ithaka
» Het huis van Kabuki
» Huis van Kat- Sparta
» De omgeving van het huis van Narcisus
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Kreta, Ithaka en Korinthe-
Ga naar: