Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De omgeving van het huis van Narcisus

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 6:42 pm

Het huis van Narcissus staat dicht bij een woud genaamt Esdras waar de meeste rivieren van het land doorheen gaan. Het woud zie eruit als een grote massa groene pijnbomen met een paar loofbomen. Maar als je eenmaal verder loopt zie je ook bamboe naast het meer en veel bloemen op de open velden.

Bij de huisjes van Narcissus en Kabuki staan ook koeienstallen met ongeveer 10 koeien. Dicht bij een grote weide staat een paardenstal met een kippenhok ernaast. Het meer ligt aan de rechterkant van de weide, en links van het bos, precies zo dat de paarden en de andere dieren uit het meer kunnen drinken. Er is ook een moestuintje met heel veel helende kruiden en groenten.

Alle rivieren die door het woud lopen monden uit in een mooi meer. Met heel helder water, met een hele hoop vissen van alle soorten, maten en kleuren. Je kunt er perfect zwemmen en baden maar ook goed varen.

Het huis is van witmarmeren stenen en het dak loopt puntig uit met z´n mooie blauwe dakpannen die schitteren in de zon.


Regels:
Max 6 personen
Rijdieren zijn toegestaan er is alleen wel een kans dat ze aangevallen worden
Als je binnen wilt toestemming vragen
Vechten is niet toegestaan


Laatst aangepast door Narcissus op za nov 27, 2010 4:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 8:23 pm

Kabuki liep naar haar huis, minoru, lag te slapen in een doek die kabuki om haar nek geslagen had. '' Minoru , je bent echt lui hoor ! '' grinnikte kabuki.

Kabuki liep naar binnen, ze hing haar felrode jas aan de kapstok, die, een beetje scheef aan de muur vast zat, en liep door naar de keuken. Ze pakte wat kopjes uit de kast, en begon vlug warme chocolade melk te maken, ze hoorde een heel harde plof, maar schenkte daar geen aandacht aan. Masuyo kwam, gromment naar de deur, de keuken in lopen, en ging op de grond liggen, waardoor de hele keuken gelijk bekleed werd door een grote pandabeer
Op dat moment, klopte er iemand op de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 9:15 pm

Narcissus hoopte dat Kabuki zou weten dat hij het was, maar hij wist niet zeker of ze de deur voor hem zou openen. Misschien zou ze denken dat het iemand was die ze niet kende. Maar toen werd de deur geopend. Kabuki stond in de deuropening. Wat zou ze zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 9:22 pm

Hooi buurjongetje ! Ik heb warme chocolade melk gemaakt! Kom binnen zegt ze terwijl ze hem naar binnen trekt, wel je schoenen uittrekken, hij ziet haar schoenen netjes, voor de verhooging staan. Nadat hij zijn schoenen daarbij gezet heeft, rent ze naar de keuken, waarbij ze per ongeluk op de pandabeer gaat staan, het enige geluidje is wroeeef, waarna hij weer doorslaapt. ze schenkt de warme chocolademelk in, en zet het op tafel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 9:32 pm

Gelukkig dacht hij opgelucht. Ze heeft me herkent. "hahahahaha" lacht Narcissus vrolijk. "kijk je wel uit met je panda?" en hij aait de panda over zijn kop. "wat is zijn naam?" vraagt hij. "o, dat had je niet hoeven doen" reageert hij op het inschenken van de chocolade melk. "maar toch" knipoogde hij. "het is wel lekker, dank je wel".
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 9:39 pm

'' Hij heet Masuyo, wat vruchtbare betekend. Als je goed kijkt , zie je in het bos ook wel meer pandabeertjes lopen'' zei ze met een iets te grote lach op haar gezicht. Masuyo gaf een grom , en sliep daarna weer verder. '' ik maak altijd teveel chocolade melk '' lachte ze. ze legte een paar schalen melk op de grond. Ze zei iets onverstaanbaars, waarna minoru wegvloog. Even later ging de deur open, en renden er allemaal katten naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimevr nov 26, 2010 9:56 pm

Narcissus wou iets zeggen maar voordat hij iets kon zeggen vlogen er katten naar binnen. Met z'n allen gingen ze op de melk af. Verbaast zei hij "zo zo, dat zijn een hoop katten". Die heb ik niet gezien hier in de buurt waar komen die dan weer vandaan?" zei hij met een glimlach. Trouwens leuke naam, Masuyo" Hallo Masuyo" zei hij tegen de pandabeer. "ik zou graag een keer samen met jou het bos willen verkennen en dan kun je me alles laten zien hier in de buurt" zei hij met een glimlach. "haha ik maak ook altijd te veel choclade melk" zegt hij en hij bloosde een beetje. "wat woon je hier toch mooi, ik ben blij dat ik hier ben gaan wonen." Ik heb geluk met zo'n lief buurmeisje geloof ik" zei hij blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:12 am

terwijl de katten de melk drinken, doet ze wat stukjes kip in bakjes, en zet die ook op de grond. '' De katten, zijn zwerfkatten die ik tegengekomen ben , toen ik door Athene, en troje zwerfde. Er zaten zes grijze katten, in een vuilnisbak, een rode kat, is bijna verdronken doordat een peuter hem in het water heeft laten vallen, en de andere twaal katten heb ik in het bos gevonden toen ik opzoek was naar kruiden'' zei ze met een zielig gezicht. '' Ze komen iedere middag hier eten, '' zei ze lief. Minoru zat op de lamp te kijken naar de katten, waar hij duidelijk niet zo op gesteld is. Een zwarte kat, zit op de tafel, en probeert minoru van de lamp af te jagen. Kabuki doet de katten in een mandje, en neemt ze mee naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:19 am

"ahww wat zielig, lief van jou om ze mee te nemen en ze te voeren." Even snel tellen ....1...6....plus 12 is dus ongeveer 19 als ik het goed heb?" telde Narcissus blozend snel op zijn vingers. "Is het met die rode kat nog goed gekomen?" Die heeft wel wat meegemaakt zeg" zei hij geschrokken. Narcissus beantwoorde Kabuki's zielig gezicht met een stralende glimlach. En hij zei "laten we maar gaan". Hij trok eerst zijn schoenen weer aan, en volgde Kabuki naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 12:38 am

'' Wacht misschien moeten we eerst even andere kleding aan trekken '' zei ze vlug '' er liggen op sommige plekken moeras, en als het hard geregend heeft, zak je zo weg ! '' Ze rende naar boven, en binnen 4 seconden was ze weer buiten, gehuld in een rood met zwart gewaad, met groene strikjes, tot net boven haar knieeën, met daaronder rode laarzen. Haar vele blonde haar, had ze in een vlecht lang haar gezicht hangen met een vaag rood hoedje op haar hoofd. Na 2 seconden buiten te hebben gestaan rende ze weer naar binnen, en toen ze weer buiten stond had ze een heel groot ding in haar handen wat op een tas leek. Ze gilde vlug iets onverstaanbaars, en de panda, die net als een kleed op de grond gelegen had, kwam suf naar buiten lopen. Ze gooide de tas, over de panda heen, en het bleek allemaal perfect te passen, ze sprong op de panda, die versuft naar het bos keek. '' Zo, op naar jou huis, je moet je wel omkleden namelijk ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:07 pm

"okee, is goed" zei Narcissus. "leuk gewaad, met die strikjes" zei hij verbluft. "die vlecht staat je goed" zegt Narcissus blozend. 'Dat lijkt heel erg op een zadeltas voor op een rijdier' dacht hij. "laten we dan maar naar mijn nieuwe huis gaan hé" zei hij knipogend. En daar gingen ze, het was geen lange rit. Algauw waren ze bij zijn huis. En hij ging zich gauw omkleden en was binnen 4 tellen weer beneden, gehuld in een rood, zwarte tuniek en een kruisboog op zijn rug. "je weet maar nooit" zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:39 pm

Uit een van de tassen haalde ze een uitgeholde bamboe stok, en pijltjes '' ik wil de dieren geen pijn doen, dit brengt ze in slaap, en geeft ons genoeg tijd, zo'n half uur, om weg te komen'' zei ze, terwijl ze de bamboestok voorzichtig terugdeed in de tas, ze rommelde verder, en pakte een stukje eten, wat leek op samengeperste rijst, en gaf dat aan de panda, die wat suf voor zich uit staarde. Hij keek gelijk weer blij, en had veel meer energie. '' Laten we gaan ! '' zei ze opgewonden, de panda gaf een grom, en ging liggen. Kabuki stapte op, en Masuyo rende misschien iets te blij naar de jongen, waardoor kabuki als ze niet vast had gezeten, van zijn rug gevallen was
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 2:34 pm

"dat begrijp ik, Kabuki" zei Narcissus glimlachend. "dat lijkt me genoeg, 30 minuten." zei hij vrolijk. "dat vind hij wel lekker hé" en hij aait Masuyo over zijn kop. "hahaha nu is Masuyo weer op volle kracht" zei Narcissus vrolijk. "laten we nou dan maar gaan" zei hij met twinkelogen. "hahahaha" lachte Narcissus. Mooie dieren, die panda's hahahaha" lachte hij opnieuw. En ze gingen op weg naar de rand van het woud. Narcissus keek goed om zich heen toen ze het woud betraden. Wat was het mooi dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 2:48 pm

Toen ze wat verder in het woud liepen liet Kabuki, masuyo stoppen. Ze stapte af, en rende naar een grove plant, en masuyo rende achter haar aan, het moet vast een vreemd gezicht zijn geweest. Uit de zadeltas, pakte ze rode hanschoentjes met een zwarte onderkant, en ze haalde onder haar jurk, die ze onder haar gewaad aan had, een mes vandaan. Ze begon wat stukken van de plant af te snijden, en deed ze in de zadeltas. '' Deze plant moet je niet aanraken, je kent de brandnetel vast wel, hij is niet moeilijk te herkennen, maar dit is een gemuteerde soort, als je deze aanraakt, moet je gelijk een mengsel van zetmeel en zout op de plek houden, maar ik doe brandnetel door mijn eten, is goed voor je '' zei ze vrolijk. ze pakte een boek uit de zadeltas, en sneed een heel klein stukje van de plant af, en deed het in het boek. Het boek puilde met allemaal blaadjes, takjes, en bloemen. Ze pakte een doekje, en maakte haar mes zorgvuldig schoon, ze deed het mes terug op zijn plek, en er was een heel groot litteken op haar been te zien. Ze deed vlug haar jurk erweer voor, en stapte op Masuyo, die weer een stukje samengeperste rijst kreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 3:09 pm

"hahaha, wat doe je?" zei Narcissus vrolijk. "wat ga je doen?" vroeg hij. Maar ze antwoordde niet. En toen zag hij wat ze ging doen. "okee ik zal het onthouden" zei Narcissus geschrokken. "kijk uit meisje." dadelijk snij je je" zei hij zo voorzichtig mogelijk. "geeft het een lekkere smaak aan het eten, een speciale soort smaak?'vroeg hij weer vrolijk. "zo zo, dat zijn veel soorten planten, laat eens zien dan kan ik zien of hier ook nog meer nieuwe planten zijn die ik niet ken" zei Narcissus opgewonden. "wat heb je op je been voor een groot litteken" vroeg hij vriendelijk en verbaast. Hij was zo geschrokken door het litteken dat hij zijn bezorgdheid niet meer kon verbergen. En Narcissus zei "laat me eens kijken, dat is niet zomaar een litteken." Waarvan heb je dat" vroeg hij allemaal heel snel en bezorgt. Als alles maar goed gaat dacht hij in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 3:30 pm

'' Het geeft niet echt een smaak, er zitten heel veel vitamines in! '' zei ze lachend. '' dat litteken'' zei ze met een bedrukt gezicht '' Laten we het erop houden dat Masuyo een moeilijke jeugd heeft gehad'' zei ze moeilijk, waarna ze toch het hele verhaal moest vertelen'' Ik heb hem toen hij jong was, in het bos zien lopen. Zijn broertjes en zusjes, hebben hem omdat hij het kleinste beertje was van het nest, bijna vermoord in het bos. Ik ben naar hem toe gerent, toen ze weg waren, maar hij had al zoveel bloed verloren, dat hij ,het niet had overleefd als ik geen nigelle op de wonden had gehouden. Nigelle heeft groene en blauwe blaadjes, het sap van de blauwe blaadjes, heeft de werking dat wonden per direct dicht gaan. Alleen krijg je als bij effect, dat het verschrikkelijk veel pijn doet, en je word ongelovelijk agressief. maar ik kon hem niet achterlaten, met het sap van nigelle in hem ! Dus besloot ik hem mee te nemen, en te dragen. Naar mijn huis, gelukkig was het niet verder weg als een kilometer, maar met een spartelende, krabbelende pandabeer die alles wil afmaken wat hij tegenkomt is dat een hele taak, toen ik vier meter voor mijn huis was, kreeg ik een mep voor mijn gezicht '' ze veegde het haar aan de linkerkant van haar hoofd opzij en er was een litteken te zien, van twee ongeveer een halve centimeter dikke littekens, naast haar oog. Ze ging door met vertellen '' Ik liet hem vallen en in zijn val greep hij mijn heup vast, hij gleed naar beneden, en mijn hele been lag open. Trouwens, met de hand een wond van een halve meter hechten, daar moet je niet aan beginnen, laat iemand anders dat doen ! '' zei ze met een slecht gemaakte lach
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 7:23 pm

Narcissus beantwoorde haar lach met een grijns. "zielig beestje, gelukkig heb jij 'm nu goed geholpen" zei hij vrolijk. "toch wel fijn hé die kennis van de natuur" zei Narcissus grijnzend. "dat heb ik ook nog van mijn moeder geleerd van de Nigelle. "Wel jammer dat je er nu littekens van hebt." Narcissus stelde de gebeurtenis zich voor en kreeg rillingen over zijn rug, zielig meisje dacht hij oprecht. Narcissus had een stuk van het verhaal gemist en ving net op dat ze het had over dat de panda was gevallen en per ongeluk haar een had opengehaald. "verschrikkelijk" reageerde hij net iets verbaast, zodat het net sarcastisch leek maar zo bedoelde hij het niet. "wie heb je het laten hechten? Je woonde hier alleen, hoe deed je dat?" vroeg Narcissus. "maar gelukkig is dat allemaal al voorbij, we kunnen beter aan de toekomst denken." O, nee dacht hij, wat ben ik toch weer filosofisch bezig. Ik hoop dat ze het begrijpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 7:37 pm

'' Die kennis van de natuur, heb ik van de natuur zelf geleerd, door dingen uit te proberen, leerde ik er vanalles van '' zei kabuki. '' Die littekens maken mij nietzoveel uit, ik ben al blij dat ik de wond dicht kreeg! Ik heb mezelf gehecht. 57 hechtingen, alleen al in mijn been '' zei ze met een vage uitdrukking op haar gezicht. Ze keek narcissus aan, om te kijken of hij het sarcastisch of gemeen bedoelde, maar ze kon het niet zien. Ze stond op en liep naar de panda, waar zichzelf in een beweging op gooide. Masuyo liep vrolijk verder, en door de bomen konden ze nu het meer zien, Masuyo rende met een best hoge snelheid vooruit, en kabuki vraagde zich af of Narcissus haar wel bij zou kunnen houden. Af en toe stopte Masuyo even om een roodborstje, dat de hele tijd om zijn hoofd heen vloog een mep tegeven. Binnen 3 seconden waren ze aan het eind van het bos, en stonden ze voor een heuvelachtige gras vlakte met een paar bomen en een meer in het midden. '' Mooi hè '' zei kabuki tegen Narcissus
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:43 pm

"netjes, maar je moet de namen toch ergens vandaan hebben gehaald" zei Narcissus vrolijk. "fijn dat je jezelf hebt kunnen hechten. Ik bedoelde het niet sarcastisch daarnet hoor" zei hij toen hij haar ogen zag. Toen begonnen Kabuki en masuyo te rennen, hij vond het wel lekker om even te rennen en kon hun tempo makkelijk bijhouden. Opeens dacht hij aan Elessar 'huh?' waar is ze vroeg Narcissus zich af. Hij floot op een onhoorbaar fluitje en daar was ze, ze vloog al die tijd boven hem vertelde Elessar hem. 'gelukkig' zei hij terug. Kabuki kon dat niet horen want praten met een geleide kon hij doen met zijn gedachten. "oooh, mooi" zei Narcissus verbluft. "dit is het het mooiste plekje dat ik ooit heb gezien"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 10:46 pm

'' zo mooi '' zei kabuki met twinkelogen. ze pakte de panda vast, en begon rondjes te rennen door het veld, ze plukte wat bloemen en deed deze in haar tas. Ze was zo ongelovelijk blij, dat ze op deze plek was. '' Kijk een ekster !!! '' schreeuwde ze naar Narcisus. Minoru vloog hoog in de lucht, en vloog met een enorme snelheid naar kabuki toe, toen hij vlak boven haar hoofd vloog, fluisterde hij iets onverstaan baars waarop kabuki '' Natuurlijk gaan we dat doen '' schreeuwde. Ze liet de panda los, en sprong op zijn rug, met enorme snelheid rende hij naar het meer, zo'n twee meter voor het meer stopte de panda, en Kabuki sprong van hem af. Kabuki gooide haar tas, van zich af. deed de rits op haar rug los, en trok hem naar beneden, waardoor ze zo uit haar jurk kon stappen. Ze vouwde haar jurk op en haalde de tas van Masuyo's rug af ze legde de jurk in de tas, en de tas legde ze tussen het hoge gras. Ze trok haar rode fluwele schoentjes uit en legde die naast haar spullen. Daar stond ze, ze had alleen een hempje, aan, en een onderbroek, ze ging op de panda zitten, die met hoge snelheid richting het water rende...
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:36 pm

Narcissus keek toe naar wat Kabuki allemaal deed. Het is net een sprookje dacht hij, maar dit is toch echt echt zei hij tegen zichzelf. Kabuki was heel erg happy zag hij, Narcissus riep zijn Draak Zefiros. Daar was hij in volle gestalte en hij brulde vrolijk toen hij Kabuki zag. Narcissus zei hem te landen een paar meter voor hem. Narcissus trok zijn tuniek uit en zijn broek, sprong op zijn Draak en zei vrolijk "op naar het meer, Zefiros". En daar gingen ze met grote snelheid vloog Zefiros naar beneden het water in. Kabuki en haar pandabeer waren doorweekt met water. Gelukkig kon Narcissus lang zijn adem inhouden anders zou hij verdronken zijn, want ze gingen helemaal tot de bodem van het meer en weer omhoog. Een fontijn van water ter grote van 20 meter vloog de lucht in. Vrolijk lachend en brullend vlogen ze weer naar beneden. Wat zou Kabuki ervan gevonden hebben dacht Narcissus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimezo nov 28, 2010 12:04 am

De panda beer sprong in het water en kabuki greep hem stevig vast. Toen ze net in het water lagen vloog Zefiros, met Narcissus op zijn rug, in het water, en kwam er een ontploffing van water, de vissen in het meer vlogen angstig alle kanten op. Kabuki kon masuyo niet meer vasthouden, en liet hem los, ze zakte naar de boden. Masuyo zwom naar de bodem, waar Kabuki, naar een kist keek. Kabuki pakte de kist, en greep Masuyo vast, die probeerde te ontsnappen aan het dragen van de kist. Masuyo zwom naar boven en toen ze boven het water uit kwamen bleek de Kist, die Kabuki uit het water had gevist had erg zwaar te zijn. Kabuki gooide de kist op de kant, en begon baantje te trekken. Masuyo dreef op het water, het leek alsof hij sliep, Minoru zat op Masuyo. Wat masuyo kennelijk niet door had. Het moet vast een gek gezicht zijn geweest om een meisje op het water te zien drijven, met alleen een rood hempje, een zwarte onderbroek , en lange witte sokken, alles afgezet met strikjes, in het rood en zwart. Ze had haar lange blonde haar opgebonden. Na een aantal minuten sprong ze uit het water.( Masuyo had het niet door, hij dreef lekker verder ) Ze bekeek de kist zorgvuldig. Ze schudde hem een paar keer heen en weer. Tenslotte probeerde ze hem open te maken. Na een aantal seconden had ze de kist open, het leek alsof het slot geopend moest worden met een sleutel, maar schijn bedriegt. Door op een knopje te drukken ging hij open. In de kist zitten allemaal flesjes en een paar boeken. Op de flesjes zaten allemaal etiketten, in het engels, was er op geschreven wat erinzat . Verschillende flesjes met 'poison' , en 'regret' en een paar flesjes ' love posion' ook een flesje genaamd 'cooldown'. Kabuki opende een boek, alles is in het engels geschreven. ' Poison, Use poison when you want to kill your enemies. Regret ? Use a Regret posion, the thing you regret the most, will be erased, and you can go back in time, to erase your bad behaviour. Warning, Don't use more then a litre a day, cause that will erase your good behaviour in the past' . Kabuki is blij dat ze engels kan lezen, iets wat ze vroeger wel eens deed met haar moeder. '' Narcissus kijk wat ik heb gevonden !! '' schreeuwde ze naar de jongen die met zijn draak in het water ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:18 pm

Narcissus vond het geweldig om in een meer te duiken met Zefiros. En zo te zien vond Zefiros het ook leuk, gelukkig dacht hij vrolijk. Hij moest lachen van al die vissen die waren weg gezwommen. Narcissus zag Kabuki en Masuyo helemaal doorweekt aan de rand van het water staan. Hij zwaaide vrolijk naar Kabuki die net was begonnen met baantjes trekken over het water. Masuyo leek weer te slapen op het water, het zag er allemaal heel komisch uit maar toen 'huh?' hij zag iets op het zand liggen, het leek heel erg op een kist. Na 3 minuten riep Kabuki hem. Narcissus zwom gauw naar de kant waar hij binnen 10 seconden aankwam. Hij rende naar Kabuki toe "wat is dat" vroeg Narcissus maar meteen. "het lijkt op een kist met boeken en een paar perkamenten." zei hij. Maar toen zag hij ook een paar flessen waar een paar namen op stonden die hij herkende uit het Engels dat hij vroeger had geleerd. "dat zijn verschillende drankjes die zijn gebrouwen door de legendarische Anatolia uit de Stadstaat van Artemis. De Natuurgod." zei hij opgewonden. "vroeger is ze hier doorheen gereisd, heb ik gelezen in een boek" zei hij heel blij. "ik dacht dat het een Mythe was maar toch had ze het hier ergens verborgen, precies zoals het verhaal zei" zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimezo nov 28, 2010 3:31 pm

Kabuki liep heel opgewonden om de kist heen te springen, Masuyo en minoru deden met haar mee. Na een aantal minuten een vaag dansje om de kist te hebben gedaan, begon Kabuki alle spullen van de kist over het gras uit te stallen. Toen ze klaar was ging ze op de grond zitten, en bekeek alle spullen goed. Er lagen veel flesjes met allerlei verschillende kleuren vloeistoffen, vier boeken, een aantal rollen perkament die blijkbaar al heel oud waren, een sleutel aan een ketting, en een enorme tand van een wezen dat waarschijnlijk al eeuwen uitgestorven is. Kabuki deed een boek open '' “Rapunzel, Rapunzel!
Let down your hair! Rapunzel had beautiful long hair that shone like gold. When she heard the voice of the witch she would undo the fastening of the upper window, unbind the plaits of her hair, and let it down twenty ells below, and the witch would climb up by it. '' las ze voor. '' het zijn sprookjes ! '' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitimezo nov 28, 2010 4:09 pm

Narcissus keek lachend naar Kabuki, Masuyo en Minoru. Wat waren ze toch vrolijk. Verwonderd keek hij naar alle spulletjes die op de grond kwamen te liggen, het waren er nog best veel in vergelijking met de grote van de kist. "hahahaha" lachte Narcissus vrolijk. Ja het zijn sprookjes" Waarom zou iemand deze kist vol met waardevolle spullen in hemelsnaam in het meer gooien dacht hij. Dat is toch doodzonde? Narcissus werd algauw uit zijn denken gehaald toen Kabuki nog iets uit de kist pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De omgeving van het huis van Narcisus Empty
BerichtOnderwerp: Re: De omgeving van het huis van Narcisus   De omgeving van het huis van Narcisus Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De omgeving van het huis van Narcisus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Kabuki
» Huis van Kat- Sparta
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon
» Ithaka - weeshuis de blije zon (ethan huis)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Troje, Antiochië en Athene-
Ga naar: