Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een van de tempels van Artemis- Marathon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:48 pm

"hahaha" lachte narcissus vrolijk. Daar wist ik nog niets van. Zielig voor dat gansje, maar ze is nu in goede handen zie ik" zei hij glimlachend. Zielige centaur" zei Narcissus vertederd. Hij liep naar Fawny toe en fluisterde grijnzend "trek je er maar niks van aan hoor." Narcissus keek weer naar Îo die hem aankeek. Hij begon te blozen "ik zei niets hoor" Hij betwijfelde of Îo het kon hebben gehoord want hij was goed in heel zachtjes fluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:51 pm

Io glimalchte "Das niet helemaal waar hoor, ik hoorde je wat mompelen. Weetje, Fawny heeft de pech dat Felix, de centaur van Gilan, haar niet echt ziet staan of zo" ze glimalchte lief naar Fawny "Maar jij heb ook een gave, Ik natuur, van Artemis. Maar wat heb jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 04, 2010 10:05 pm

Narcissus keek weer naar Îo. "nee ik zei niets hoor" zei hij ontkennend. Shit dacht hij nu weet ze het toch en dan wilt ze het natuurlijk weten. ( Razz ) Narcissus maakte een Vuurstraal en spoot die naar boven, daarop reageerde Zefiros met een brul. "mijn kracht is het besturen van Vuur tegen het kwaad. Daarom heeft Hestia me benoemt tot Vuurmeester" zei hij plechtig. Dat is allemaal heel leuk" zei Narcissus grijnzend. Maar de Natuur licht me ook dicht bij. Ik heb vroeger met plezier de gebieden van kruiden en natuur bestudeerd." zei Narcissus vrolijk. Hij keek Îo lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 2:55 am

Io glimalchte "Ik kan planten tot ongeveer een meter hoog plots laten groeien en dieren tot de grootte van een eekhoorn besturen" ze glimalchte "Jij kan zeker spelen met vuur, zonder je vingers dte branden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 1:56 pm

"ja" zei Narcissus lachend. Dat is echt een bezigheid voor me als ik alleen ben." zei hij verdrietig. Dit had hij niet moeten zeggen dacht Narcissus. Nu moet ik weer dat hele verhaal vertellen dacht hij somber. Maar hij liet niets zien, althans dat probeerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 5:16 pm

Io vroeg mar niet door over het feit dat hij er aleen aleen mee oevende. Ze plukte een grote hortensia bloem en stak die in haar haar. "Ze zei net dat je wel geinteresseerd was in kuiden, il je de kruidentuin zien?" ze begon al over een zandppaadje te lopen naar een deel van de tuin op het tempel terrein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 5:19 pm

Narcissus schrok even toen Îo opeens iets zei. "ik zou graag naar de kruidentuin gaan, even kijken of er weer nieuw kruiden zijn. Ik heb al zo lang niets meer geleerd van de natuur." zei hij heel enthousiast. Narcissus liep Îo achterna op het zandpaadje. "wat is het hier mooi, ik verbaas me er steeds over als ik hier kom" zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 05, 2010 8:26 pm

Io glimalchte "Bedankt, sinds ik hier woon doe ik mijn best voor de planten " ze liep het erf bij de bijgebouwen op. er was een marmeren gebouw waar de bewoners sliepen. een paar vrouwen in blauwe tunieken waren de was aan het ophangen en dekens uit te kloppen. een paar meisjes van een jaar of zestien, gekleed in togas als die van Io waren ganzen aan het oeren. een dame in een mooi zijden donkergroen gewaad en met zilvergrijs haar stak glimalchend de binnplaats over. "Hallo mijn dochter" groette ze Io. Io glimalchte "Hallo Allana" ze knikte voor everderliep naar de kruidentuinen
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 09, 2010 12:56 am

"ik zie dat je goed je best doet voor de planten" zei Narcissus bewonderend. Hij zag een paar blauwe geklede vrouwen rondlopen, waarschijnlijk ook een soort groep priesteressen net zoals Îo dacht hij glimlachend. Toen ze een eindje verder waren zag hij een paar meisjes gekleed in toga's die de ganzen aan het voeren waren. Narcissus keek ze vrolijk aan. Er kwam een oudere vrouw aan in een donkergroen gewaad. Het was Îo's moeder besefte hij. "Hallo, mevrouw" zei Narcissus vrolijk. U bent de moeder van Îo begrijp ik" vroeg hij vriendelijk. Narcissus boog even voor haar en gaf haar een hand. "Ik ben Narcissus Zefiros" zei hij glimlachend. Is wel zo beleefd dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een van de tempels van Artemis- Marathon
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon
» Het Bos- Marathon
» De kliffen-Marathon
» lucile's huisje -MARATHON
» De open plek - Marathon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: