Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Bos- Marathon

Ga naar beneden 
+2
Gilan
Îo
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:33 pm

Een groot weid loofbos. Er leven veel soorten dieren en hier en daar zijn opn plekken. Er zijn ntwee kleine meetjes waar grote wilde herten en paarde kuddes komen drinken en e zijn veel soorten eetbare bessen te vinden

personen: oneindig
Regels: niet platbranden enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:36 pm

In een lange lichtgroene vrouwen toga reed Îo in amazone zit op Fawny terwijl Daya razendsnel rondjes rond hen vloog. Îo glimalchte en pakte haar fluit en begon te spelen., Fany glimalchte en viel in op haar eigen fluit en Daya floot ook mee. Ze glimalchten terwijl ze naar hun openplek reden waar Îo altijd heenging om te oevenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:40 pm

Gilan zat op de rug van Felix. Zoals gewoonlijk had hij alleen een broek aan. Zijn boog hing op zijn rug, samen met een pijlenkoker. Hij hoorde in de verte een fluit. Karme, die op het hoofd van Felix zat, keek de richting op waar het geluid vandaan kwam. Statig liep Felix die kant op. Gilan zag geen noodzaak om zich te camoufleren, zijn broek zou hem toch veraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:45 pm

Fawny stond doodstil, als alleen een hert dat kan. Ze hing haar fluit terug en keek in de richting van het geluid waardoor haar bwauwe haar rond haar zoals gewoonlijk schaarsgeklede bovenlichaam viel. Daya vloog alvat i de richtin van het geluid en de kolibri bleef voor Felix hangen. Ze vloog een rondje om hen heen en bracht verslag uit aan Io. Die zuchtte en hing haar fluit oog aan het tuigje rond het voorste deel van het hertenlichaam van Fawny "Relax nu mar, Het is een cetaur met berijder."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:47 pm

Felix kwam al snel achter de kolibrie het bos uit. Gilan sprong van zijn rug en nam de anderen goed in zich op. Een meisje op een vreemd soort centaur met een kolibrie. Karme vloog meteen naar de kolibrie. Felix boog door zijn voorpoen, zoals hij dat altijd deed. "Hallo," zei Gilan opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:50 pm

Io was niet heel pgewekt dat er iemad binnen kwam vallen "Hallo Ik ben Io"
Zei ze een tikje afstandelijk terwijl dhaar haand de hertenvacht onder haar aaide.

Fawney knikte naar Felix "Ilk ben Fawny" zei ze met haar heldere stem terwijl ze haar blauwe haar over haar schouder gooide.

Daya floot vrolijk en circelde rond alle nieuwe mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 10:53 pm

"Ik ben Gilan," zei Gilan. "En dit zijn Felix en Karme." Hij wees op de centaur en de vlinder. Karme zat weer op Felix' hoofd. "Jullie zijn een goed fluit trio," zei Gilan. "Ik speel mandola, maar die heb ik niet bij me." Hij leunde tegen een boom. Hji vond het wel leuk om even een gesprek te kunnen voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:01 pm

Io glimalchte "Bedankt, " ze glimalchte vrolijk en sprong van Fawneys hertnrug. "welke god of godin vereer jij het meest?" Ze glimalchte naar haar en speelde wat met ede gouden armbanden om haar polsen.

Fawny liep naar Felix. "Ik ben ook een centaur, een herten ondersoort van de centaurs om precis te zijn" ze glimalchte en stampte met haar poten op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:04 pm

"Hermes," zei Gilan trots. En om te laten zien dat hij ook wat kon, werd hij even rood. "Ik vroeg me al af wat je was," zei Felix. "Dat is niet vervelend bedoelt hoor. Maar ik heb nog nooit zo'n wezen gezien. En centauren weten vaak nogal veel." Gilan keek even naar Felix. Daarna naar Io. "En bij welke god hoor jij?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:08 pm

Io keek hem geirriteerd aan "Ik vereer de GODIN artemis, sterker nog ik ben een dinars in haar tempel" ze glimalchte naar hem maar ze zag er nog steeds geirriteerd uit. Ze liet een maddeliefje in haar hand groeie "Kijk maar"

Fawny keek hem lichtelijk beledigd aan. Ze glimalchte wrang "Tja, ik dien artemis, een hertenkont is wel gepast, bij de godin van de jacht, wiens dier een hert is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:11 pm

"Sorry," zeiden Gilan en Felix tegelijk. "Dat wist ik niet." "En hoe zou ik dat ook kunnen weten?" vroeg Gilan. "Die hebben we niet op Ithaka," zei Felix. Karme keek het met een glimlachje aan. Gilan was een beetje roze geworden. Felix had ook een roze blos op zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:16 pm

Io zuchte "Sorry, maar als je een groot deel van je leven in een tempe doorbrengt dan ga je het heel belangrijk vinden." Ze glimalchte vrolijk. Als ze niet trouw had gezworen aan artemis was haar misschien opgevallen dat hij er nogal leuk uitzqag en dat hij geen shirt droeg. Maar ze besteede er geen aandacht aan "Ik ben ook trouw aan de Muzen, als hdat je iets boeit"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:32 pm

"Geeft niet," zei Gilan. "en de Muzen. Daar heb ik veel over gehoord." Hij zakte onderuit tegen de boom aan. Felix kwam naast hem liggen en Karme streek nu neer op het hoofd van Gilan. Die keek omhoog naar Io. Even schoot er een gedachte door hem heen van: Jammer dat ze priesteres is, ze is best leuk. Maar die gedachte zette hij snel uit zijn hoofd, de goden hoorden alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Level 2
Dawn


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 17-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:33 pm

Dawn zat rustig op Rafiq's rug terwijl die zich langzaam een weg baande door de bomen. Chanel liet zich boven haar rustig met de wind meevoeren. Dawn lag achterover en keek naar de wolkjes die langzaam voorbij dreven. ze had een ontspannen glimlach op haar gezicht. ze was ook gewoon heel erg ontspannen. maar plotseling gooide Rafiq zijn kop in de lucht. Dawn ging rechtop zitten en zei: 'wat is er?'. 'mensen' zei Rafiq kortaf. Dawn keek om zich heen, maar zag nog niks. toen Rafiq iets verder doorliep zag ze ze opeens. 'ik denk dat het wel goed zit. ga er maar heen' zei ze glimlachend. Rafiq knikte kort en liep naar de mensen toe. Dawn hoopte maar dat zijn grote gestalte hen niet afschrikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:38 pm

Bij ht zien van de tijger nam Fawnys herteninstict het over en ze4 sprong met elegante sprogen een eindje weg om een paar meter verder naar de tijger te kijken, een hert is en blijft een hert.

Io glimalchte flauwtjes. Ze ghad het niet zo op jongens. Toen Dawen en de tijger binnen vielen ging ze overeind zitten, in plaats van tegen de boom leunen. Ze keek verbaasd naar het dier maar had snel door dat het een magisch wezen was "Fawny, het is oke" ze liep naar de hert/centaur "Rustig," de hertenvrouw kalmeerde een beetje en liep rustig terug naar het groepje, maar bleef nog steeds zo veel mogelijk bij de tijger vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimezo nov 21, 2010 11:40 pm

Je zag dat Felix ook zijn spieren spande toen de tijger uit het bos kwam. En het was ook niet echt een kleine tijger. "Hallo," zei Gilan, die even groen werd. "Ik ben Gilan. En wie ben jij?" Om de een of andere reden was hij niet eens verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Level 2
Dawn


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 17-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 3:13 pm

Dawn glimlachte vriendelijk naar de jongen en het meisje. ze zwaaide haar been over Rafiq heen en gleed langs zijn poot naar beneden. toen ze op ze grond stond ging Rafiq zelf ook voorzichtig liggen om niemand/niets te pletten. Chanel kwam op Dawn's schouder zitten terwijl die naar de twee toe liep. 'ik ben Dawn' zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 3:15 pm

Îo glimalchte "Ik ben Io" ze glimalchte en liet een madeliefje bloeien met wat magie "Bij wie hoor jij, ik bij artemis, als je het nog niet doorhebt" ze streek een pluk bruin haar achter haar oor.

Fawny liep met kleine stapjes naar de tijger "Ik ben fawny" zei ze zacht tegen Dawn terwijl ze nog steeds met grote reebruine ogen naar de tijger staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 3:18 pm

"Ik ben trouwens Felix," zei Felix. Gilan keek even naar zijn centaur en zei: "Ik heb morphe." Hij kleurde even pimpelpaars. Daarna kreeg hij zijn normale kleur weer terug, iets bruiner dan normaal. Felix stond op en liep naar de tijger. "Wat ben jij voor tijger?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artemis
Level 1
Artemis


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 9:54 pm

New
---

'Stop maar, Cyper. Ik denk dat je moe bent.' zei Artemis tegen zijn paard, en stapte van het pikzwarte paard af. Hij aaide haar over haar hals. Cyper keek hem aan en duwde haar neus tegen zijn borst. 'Dank je. Ik ben wel toe aan wat rust.' zei ze. Shera, Artemis' blauwe vlinder vloog rustig rond Artemis' hoofd. 'We moeten wel snel verder.' zei de vlinder. Artemis knikte en liet zich op een bladerbed op de grond vallen. Het voelde alsof hij op een hoop kussens was gevallen. 'Maar eerst rusten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Level 2
Dawn


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 17-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 10:05 pm

Dawn aaide Chanel even over haar kopje waarna die opvloog en op een tak in de buurt van de andere dieren ging zitten kijken. Rafiq keek naar de twee halfmensen die bij hem stonden. 'ik ben Rafiq en nouja... ik ben gewoon een uit de kluiten gewassen tijger(of hoe je dat ook schrijft XD).' zei hij terwijl hij zijn grote kop op zijn voorpoten legde.

Dawn keek enthiousiast naar Io. 'ik hoor ook bij Artemis.' ze liet een klein heel felroze bloemetje in haar hand groeien en reikte hem uit naar. 'kijk maar' zei ze grijnzend. 'jullie hebben mooie rijdieren.' zei ze even omkijkend naar de twee halfmensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimema nov 22, 2010 11:48 pm

"Dank je," zei Gilan. "Ze schrikken alleen een beetje van een roofdier, vooral als het van die grootte is." Hij grinnikte even. Het was wel leuk, in het gezelschap van twee meiden. Helaas was één er van dienares van Artemis, dus dat zou nergens op uitlopen. "Aha," zei Felix tegen Rafiq. "Dan vind je het toch niet erg dat een halfmens, dat deels dier is, bang is." Er trok een spiertje bij zijn achterpoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimedi nov 23, 2010 4:39 pm

Fawny wa schuin achter felix gaan staan. "Bang, ik moet mijn instincten overwinnen om te blijven staan. Jij mag blij zijn dat je een half paard bent" zei ze tegen Felix. Ze keek nog steeds een beetje wantrouwig naar de tijger.

Io glimalchte "Fawny zit waarschijnlijk het hert in haarzelf te overwinnen." ze glimalchte en aaide het hertenlichaam over een flank. "Maar ze zijn inderdaad mooi" ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:01 pm

Gilan moest lachen. "Zeg, jullie moeten ook eens gaan zitten en wat meer ontspannen," zei hij. Hij keek naar Felix, die geen moeite deed om beschermend voor Fawny te staan. Deze tijger zou toch niet aanvallen, wist hij. Gilan keek weer naar Îo en Dawn. Weer flitste de gedachte door zijn hoofd dat ze best leuk waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:09 pm

Fawny deed een stapje opzij en deed een aarzelende stap naar de tijger toe. Ze wist dat hij niets zou doen maar haar herten instinct vertelde at anders.

Io lachte "Fawny gaat aleen zitten of liggen in de stl bij de tempel." ze streek met haar hand over de vacht van het hert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Bos- Marathon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Bos- Marathon   Het Bos- Marathon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Bos- Marathon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kliffen-Marathon
» De open plek - Marathon
» Een van de tempels van Artemis- Marathon
» lucile's huisje -MARATHON
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: