Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een van de tempels van Artemis- Marathon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 6:41 pm

Ethan knikte zodat hij liet zien dat hij het snapte. Hij moest lachen om de wilde dieren. ''Ik ken dat , ook al heb ik geen dieren behalve Mim en Mystic zie ik ze wel vaak. Komt waarschijnlijk door de trompet'' zei Ethan met een hlave glimlach. Hij keek even naar zijn trompet. Hij had hem van een god gekregen dus natuurlijk as hij er trots op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 6:43 pm

Io lachte "Is die dan bijzonder?" ze keek hem nieuwschierig aan. Ze vond dat wel een interessant instrument. Ze gooide een pluk mooi lang bruin haar over haar schouder. Ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 6:48 pm

Ethan knikte trots. ''Met jou krachten liet je toch die fluit groeien'' begon Ethan. ''Ik heb deze trompet van Hermes gekregen, tenminste dat denk ik. Elke keer dat ik er op speel komen er allemaal dieren van om me heen als een trans'' zei Ethan met een halve glimlach. Hij was er zeker trots op maar hij was ook trots op andere dingn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 6:53 pm

Io glimalchte breed "Dat is echt zo cool" ze zag er geintresseerd uit "Dat is wel vet, werkt het ook bij mythische wezens als de geleiden en de rijdieren?" ze keek hem vragend aan "En wat is jou rijdier eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 6:56 pm

Ethan knikte rustig. Hij wist dat de centuar van Gilan dat wel deed dus waarschijnlijk was eht wel zo. ''Tenminte bij de meste die ik tegen komen'' zi hij erachter aan met een glimlach. Daarna kreeg hij een grote glimlac bij de vaag waar zijn rijdier was. Hij liep een stukje uit ed temple zodat je omhoog kon kijken. Ondertussen trok hij io voorzichtig mee. ''Een Feniks, haar naam is Mistyc en ze moet hier ergens rond vliegen'' zei Etha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:02 pm

Io glimalchte en wandelde achter hem aan. Ze keek omhoog naar de helderblauwe lucht terwijl ze tegen een van de creme kleurige pilaren leunde. Ze glimalchte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:05 pm

Gelukkig as er gnoeg plaas want de grote vogel probeerde te lnden lang Ethan. Hij was grotr dan Ethan en die was al meer dan twee mter. ''Hoi Mystic, je begint moe te raken'' zei Ethan. Hij glimlachte naar haar terijl hij haar aaide over haar kop. Het was een mythisch wezen dat onsterfelijk was net als de goden. Maar Ethan en Mystic hadden wel duielijk een band net als de rest met hun rijdieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:11 pm

Io keek met grote ogen naar de feniks "Wat is ze mooi..." bracht ze nog net uit. Ze glimalchte naar Mystic en ging overeind staan "Ik ben Io" stelde ze zichzelfvoor aan de feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:16 pm

Mystic boog even met haar hoofd om te zeggen dat het fin wa haar te ontmoeten. Ook om ee te bewijzen aan de priesteres van Artemis. Daarna ging ze weer recht zitten en keek statig rond. Ehan glimlachte naar de twee. ''Het is een wonder dat ik zo prachtig wezen toe krijgt vertrouwt'' zei Ethan eerlj. Als reactie stootte Mystic zo ongemerkt als ze kon egen Ethan aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:22 pm

Io lachte vrolijk "Tja, ik ben ook bijzonder blij dat mij Fawny is toevertrouwt." ze glimalchte en frunnikte met haar vingers aan de broche die haar mantel aan haar toga speldde. het was een miniatuur van artemis met een ree
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimema nov 22, 2010 7:30 pm

Ethan merkte dat hij weer te veel over zic zelf vertelde. ''Sorry misschien ben ik te egoistisch'' zei ethan. Al heeft nooit iemand dat tegen hem gezegd. ''Maar heb je verder nog familie dat alle ander die hier wonen'' vroeg Ethan maar terwijl hij verder ging met aaien. Hij rekende altijd de mensen die om je heen wonen mee met fmilie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 4:41 pm

Io glimalchte `Ik heb geen echte familie, ik ben als baby te vondeling gelegd` ze haalde haar schouders op `Mijn soort van adoptie moeder is de hoge priesteres, Allana` ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 4:55 pm

Ethan glimlachte omdat hij wel vond dat ze geluk had gehad. Als vondeling worden gelegd en dan door een priester worden gevonden was wel bijzonder vond hij zelf. ´´Dan ben je goed te recht gekomen´´ zei Ethan eerlijk. Hij snapte hoe het is om geen ouders te hebben omdat hij er zelf ook geen had. Maar hij wou niet zo ego don dus zei hij dat maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 4:59 pm

Io glimalchte "Inderdaad, als ik die ene dag neit uit het weeshuis was geslopen om het bos in te gaan was ze me nooit tegen gekomen" ze glimalcht en kamde met haar hand door haar lange donkerbruine haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:05 pm

´´Waarom sloop je weg ? Ons weeshuis is heel gezellig´´ vreg Ethan maar meteen. Hij zou zelf nooit ergens anders willen wonen al zou hij toch wel over na denken als er aan wordt geboden om in een tempel of iets bij de goden. Hij keek vragend naar Io en wachtte tot een antwoord. Nu wist zij ook wel dat hij een wees was maar dat maakte hem niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:16 pm

Io glimalchte "Weetje, we mochten nooit naar buiten, en anders alleen onder toezicht." ze glimalchte "Ze waren daar heel streng weetje, dus ik had wat lucht nodig en ben een dagje weg geglipt, en toen kwam ik in het bos een jachtgezelschap van vrouwe artemis tegen" ze glimalchte toen ze er aan terug dacht "Ik had geen beter moment kunnen kiezen" ze glimalchte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:23 pm

´´Dat klinkt verschrikkelijk. Ben ik blij dat ze bij ons rustiger zijn en ja je hebtecht veel geluk gehad´´ zei Ethan me een glimlach. Hij kon moeilijk voorstellen hoe het voor hem zu zijn. Dat deed hij normaal het liefst ook niet. Hun weeshuis was altjd vrolijk en iedereen was er vrij. Maar dat was blijkbaar niet overal zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:30 pm

Io glimalchte en liep de zon in naar de binnenplaats van de tempel, het zonlicht deed haar haar mooi glanzen. "Ik heb inderdaad geluk gehad, dit is in mijn ogen de mooiste plek op de wereld" en Ze glimalchte "Zijn de empels van Hermes heel anders?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:51 pm

EThan dacht diep na. ''Nee ze zijn heel anders. Waarshijnlijk ook omdat Hermes de bode van de goden was in plaats van de god van de jacht'' zei Ethan met een glimlach. Zelf vond hij hem niet minder dan Artemis maar hij wist wel dat er andere wel zo over dachten. ''Op Ithaka zijn er vooral kleine tempes van hem '' ging Ethan verder als uit leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 23, 2010 5:53 pm

Io knikte "We hebben hier deze tempel, en in verschillende bossen in de andere stadstaten staan kleine altaren." ze glimalchte en streek met haar hand over het marmer "/het zal inderdaad wel een verschil zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:53 pm

NEWNEWNEW

Io liep in de tuin. een bebygansje zat op haar hoofd. Ze zorgde voor het diertje omdat het door haar moeder was verstoten, daar herkende Io zich wel in. HEt Gansje was namelijk misvormd en had maar een en een halve poot. Het had nu een soort houtenpoot zodat het kon staan. Io was vastbesloten om voor het kleintje te zorgen. Ze liet ene nieuwe hortensia groeien. Ze vond het leuk om planten op te laten komen, en de tempel werd er mooier van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:14 pm

Laat ik vandaag maar eens naar de tempel gaan dacht Narcissus toen hij thuiszat en zich verveelde. Ik ben daar in eeuwen al niet meer geweest, "Zefiros" riep hij. Daar was Zefiros net terug van de jacht en klaar om te gaan. Narcissus sprong op zijn rug. "naar de tempel van Artemis, Zefiros. Gauw Elessar dacht hij, anders kun je niet mee. Daar was ze, ze sprong meteen op zijn schouder. Daar gingen ze op naar de tempel van Artemis de godin van de Natuur. Eenmaal aangekomen sprong Narcissus van Zefiros af en stond voor de tempel. Hij knielde en bad tot de Godin van de Natuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:23 pm

Io keek naar de jongen. Tioen hij klaar glimlachte ze "Hallo daar" Het gansje op haa hoofd gakte en vloog naar beneden. Ze liep hinkend door haar pootje naar de jongen. Daya kwam aanvliegen en vloog rond het gansje, Daya was Ios geleide. Io liep tusssen de bloemen vandaan. "Ik ben Io" ze stak haar hand uit. Fawny kwam aanhuppelen gevolgd door een aantal andere herten. de hert-centaur keek naar Io.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:47 pm

"hallo, Îo." zei Narcissus vrolijk. Hij pakte haar hand aan. "kom je ook hier om te bidden?" vroeg hij vriendelijk aan Îo. Sorry voor al de vragen hoor." zei Narcissus lachend. Ik ben nogal nieuwsgierig. Maar ben jij ook een van de kinderen van de Goden? Geboren met de Gave? vroeg hij maar meteen. Narcissus keek even naar het gansje op een houten poot. "ahww wat een lief beestje." zei hij vertederd. Heeft ze haar pootje verloren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Îo
Level 2
Îo


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-11-10

Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:57 pm

Io lachte "Wat veel vragen zeg" ze gliamlchte "Ja ik heb een gave. Nee ik ben hier niet om te bidden, ik ben priesteres in opleiding.Nee Ze heeft geen poot verloren, ze heeft altijd maar een poot gehad, daarom is ze verstoten" ze glimalchte flauw en nam het baby gansje in haar armen "En die hertencentaur is Fawny, en ik kan het niet laten haar te plagen met het feit dat ze verliefd is op Felix" ze lachyte toen Fawny rood werd "Io je bent heel flauw" zei Fawny geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een van de tempels van Artemis- Marathon   Een van de tempels van Artemis- Marathon - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een van de tempels van Artemis- Marathon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon
» Het Bos- Marathon
» De kliffen-Marathon
» lucile's huisje -MARATHON
» De open plek - Marathon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: