Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kliffen-Marathon

Ga naar beneden 
+3
Îo
Isabella
Nerissa
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:29 pm

"Jammer," zeiden Dave en Macabre tegelijk. De hydra ging alleen verder: "Ik zou wel willen weten hoe het is om te vliegen. Maar dat komt ooit wel, denk ik." Ze legde haar negen koppen naast elkaar op de grond. Aetos sprong graag van kop naar kop en Macabre liet het toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:37 pm

Ethan was verbaast dat de hydra kon praten maar al snel herstelde hij zich. ´´Ik zal mijn best doen maar ik ben niet zo goed´´ zei Ethan verontschuldigend. Wat niet echt goed leek omdat hij twee meter lang was. ´´Maar jullie zijn de eerste die het weten als ik het kan´´ zei Ethan met een limlahc. Hij stopte ondertussen zijn trompet weg die hij nog vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 1:45 pm

"Fijn," zei Macabre, die even vergat om met maar één kop te spreken. De negen stemmen krasten door elkaar en Dave sloeg zijn oren dicht. "Auw," zei hij zachtjes. "Sorry," zei Macabre, weer met één kop. "Dat gebeurt soms, ik moet het nog leren." Ze lachte en stak haar negen tongen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 2:01 pm

´´Je moet altijd ook allles leren´´ zei Ethan lachend. Het was best irritant dat je alles moet leren maar je kon er niets tegen doen. ´´Maar wil je deze vleugels´´ vroeg Ethan terwijl hij die van een havik achter op zijn rug maakte. Het lukte best goed maar bij een ander kon hij dat niet. ´´Of deze´´ zei Ethan terwijl hij ze veranderde in witteduiven vleugels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:01 pm

"Nee," zei Macabre. "Ik wil feeënvleugels of drakenvleugels. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen." Dave lachte. "Je bent wel kieskeurig, Mac," zei hij en de hydra stak haar tongen uit. Dave stond op en Aetos landde op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:09 pm

´´Die moet ik eerst zien voordat ik dat kan maken´´ zie Ethan ook al had Dave gelijk en moest hij niet te ver door denken. ´´Maar zo oefen ik voor mezelf´´ zei Ethan hij flaperde met de engelen vleugels. Daarna probeerde hij een beetje op te stijgen. Wat een klein beetje luikte voordat hij viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:11 pm

Dave moest lachen. "Jij moet echt nog oefenen," zei hij. "Maar dat moet ik ook." Hij stuurde een druppel water uit zijn fles en liet die snel in het rond draaien. Het duurde niet lang of er vlogen spetters vanaf. Daarna viel de druppel uit elkaar en keek Dave er sip naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:27 pm

Ethan zag dat Dave sip naar keelk. ´´Je raakt er wel beter in. Eerst was ik alleen een disco bal maar nu ben ik al weer een engel´´ zei Ethan als grap. Natuurlijk vond hij zich zelf geen engel maar hij mocht wel een grapje maken. Glimlachend stond hij op en keek hij naar Dave. ´´Gewoon nog een keer proberen´´ zei Ethan terwijl hij weer probeerde op te stijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 4:07 pm

"Ja, maar niet nu," zei Dave lachend. Hij mocht Ethan wel, ookal was die veel ouder dan hij. "Maar in ieder geval," zei hij. "Die belofte over die vleugels staat nu vast." Hij stak zijn tong weer uit, tegelijk met Macabre. Ze keken elkaar aan en de hydra kreeg de slappe lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04, 2010 4:18 pm

´´Ja misschien´´ zei Ethan als grap. Natuurlijk zou hij het doen als hij het kon maar er over grrappen maken was niet slecht vond hij. ´´maar over iets anders, heb je eigenlijk andere jobbys dan water´´ vroeg Ethan. Hij was wel benieuwd er naar. Rustig wachtte hij in de lucht op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05, 2010 6:28 pm

"Sporten," zei Dave. "Soms is het gewoon leuk en je ziet er gewoon goed uit als je het doet. Maar je moet het niet overdrijven." Macabre keek hem aan en kreeg nog harder de slappe lach. Dave wierp haar een boze blik toe, waar Aetos weer om moest lachen. Dave haalde zijn schouders op en keek naar Ethan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kliffen-Marathon - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kliffen-Marathon   De kliffen-Marathon - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kliffen-Marathon
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Snoepwinkel onder Nerissa's huis-Marathon
» Het Bos- Marathon
» De open plek - Marathon
» Een van de tempels van Artemis- Marathon
» lucile's huisje -MARATHON

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: