Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kroeg "De stad Athene"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 30, 2010 10:12 pm

Amaterasu haalde haar schouders op en zei "Misschien, kijk zelf maar. En je moet maar in het dorp naast het doolhofbos vragen naar een vrouw ik wit met rode kleding en een wolf die wit met rood is. Dan wordt je wel doorverwezen, of je wacht daar, want ik zeg altijd wanneer ik terugkom. Een voorzorgsmaatregel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 01, 2010 12:00 am

"okee" zei Narcissus lachend. Hij maakte twee Vuurballen in zijn handen en voegde die samen tot een grote Vuurbal, Narcissus schoot de bal met een gigantische kracht naar voren, en keek of Issun hem volgde. Ondertussen beantwoordde hij haar vraag "ik zal het vragen, als ik je kom opzoeken" zei Narcissus knipogend. Slimme voorzorgsmaatregel" zei hij oplettend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kroeg "De stad Athene"
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Isabella's huisje - Athene.
» Kroeg het houten paard-Troje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Troje, Antiochië en Athene-
Ga naar: