Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kroeg "De stad Athene"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:09 pm

Narcissus kwam aan op zijn draak. Ze stegen af op een weide voor de stad. Hij keek even rond in de stad. Zo zo dit is dus Athene, de befaamde stad. Hij liep nog een eindje verder en kwam een kroeg tegen. Hij liep naar binnen en hij zei vrolijk "hallo iedereen" en hij wachtte totdat iemand reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:14 pm

Amaterasu keek op vanaf het pokertafeltje waar ze aan zat en zei "Heey, daar is een nieuw slachtoffer. Kom je er ook bij zitten?" Ze keek naar de mannen die om de tafel zaten en ze zette wat fiches in. Ze had best goede kaarten, dus ze kon best wat geld inzetten. Nu was het afwachten welke kaarten er in de stapel zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:18 pm

Vrolijk keek Narcissus opzij en zag daar Amaterasu zitten en zei lachend "heey Amaterasu, graag ik kom al" Eventje wat piches halen" zei hij. Nadat hij wat fiches had gehaalt zei Narcissus tegen de mannen die om de tafel zaten "hallo allemaal, ik kom eventjes meedoen" dat kan wel hé?" De mannen knikten eensgezind. Hij pakte wat kaarten en ze begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 10:21 pm

Ik heb een heel slecht geheugen hoor, maar kenden ze elkaar al?
=======
Amaterasu grinnikte en maakte het potje poker snel af. Ze had de helft gewonnen, want iemand anders had even hoge kaarten gehad. Met een deel van het gewonnen geld bestelde ze een drankje. Dat kon gelukkig gewoon met de fiches, dus hoefde ze het niet eerst in te ruilen voor ze het kon bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:01 pm

sorry, nee we kenden elkaar nog niet >.< ik heb alleen veel over jou gelezen Wink

-------------------------------------------------------------------------------------------

Narcissus pakt een stoel en ging bij het poker zitten. Hij had slechte kaarten, zoals hij altijd had met pokeren vond hij, en Narcissus zette bijna niets in. "Ik heb weer eens mooie kaarten". zei hij vrolijk. Toch optimistisch blijven dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:03 pm

Amaterasu grinnikte en zei "Nou, ik verhoog toch." Ze legde vijftig punten aan fiches op tafel. Ze had wat mindere kaarten, maar vast niet zo slecht als anderen. Ze wachtte tot iedereen klaar was voor ze de tweede set kaarten neer zou leggen. Dat zou het eerlijkste zijn. En al helemaal als iemand anders goede kaarten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:06 pm

Die Amaterasu speelt wel goed dacht Narcissus in zichzelf. "ik ga niet mee" zei hij.
"ik verlies waarschijnlijk toch, ik ben niet zo goed in dit soort spelletjes". Maar toch gezellig hé" zei hij knipogend. En de 3de set werd neergelegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:08 pm

Amaterasu grinnikte en legde haar kaarten op tafel. Helaas had ze niet gewonnen, maar dat deed ze al genoeg. En daarvoor gebruikte ze ook af en toe een trucje. Issun stoof naar binnen, sprong op de tafel en begon Amaterasu af te likken "Jaa, je mag erbij komen ztiten." zei ze lachend. Issun ging op Amaterasu's schoot zitten en keek naar de kaarten en fiches.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:16 pm

Issun is je rijdier als ik het goed begrijp?
-----------------------------------------------------------

'Jammer' dacht Narcissus 'ik heb niets gewonnen maar ook Amaterasu had niets gewonnen' Hij zei "toch wel jammer hé Amaterasu, dat we niets hebben kunnen winnen. "hahaha grappig zo'n rijdier die naar je toe komt" zei hij lachend. "mijn rijdier is te groot" grinnikte hij vrolijk. "maar hij is wel snel" zei Narcissus grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:19 pm

Jep
----
Issun keek even naar de jongen en besprong hem toen. Amaterasu begon te lachen toen Issun vol tegen de jongen en de stoel op knalde, waardoor ze alledrie omvielen. "Sorry, maar Issun is nogal jong. Daardoor kan hij iets te speels zijn." Ze keek naar de jongen en zei "Maar wie ben jij? Je hebt mijn naam natuurlijk van de mannen gehoord, maar ik wil jouw naam ook weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:29 pm

sorry voor de late reactie ik was ook nog met andere mensjes bezig op rpg >.<
_________________________________________________________________

Narcissus glimlachte naar het rijdier. "ja, ik zie het" zei hij vrolijk grijnzend. "maakt niet uit, is toch leuk zo'n jong beestje" zegt hij. Narcissus keek haar aan en zei "ik ben Narcissus Zefiros, aangenaamt". En jij heet Amaterasu is het niet?" zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:32 pm

Amaterasu knikte rustig. "Issun, af." zei ze glimlachend en Issun likte Narcissus een keer over zijn gezicht voor hij terug naar zijn Amaterasu liep. Aan haar voeten ging hij liggen terwijl hij de kroeg rondkeek voor iets wat hij kon eten of drinken. Amaterasu nam een slok van haar wijn en keek toen naar Narcissus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:38 pm

Narcissus knikte "zoals ik al dacht" zei hij knipogend. "braaf beestje, Issun." hij aait Issun over zijn kop. "zullen we naar buiten gaan?" Ik woon hier pas net, in Antiochië dan" zei hij. "ik zie ernaar uit om de omgeving te zien" zegt Narcissus met twinkelogen. Hij wachte rustig af totdat ze zou antwoorden, hij had alle tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:43 pm

Amaterasu knikte en dronk haar drinken op. Daarna stond ze rustig op en zei "Is goed joh." Issun stond ook op en rende snel nog de kroeg rond. Hij kreeg veel aaien en af en toe een beetje eten. Daarna liep Issun naar buiten. Amaterasu liep achter Issun aan terwijl ze een extra jas aan trok.
----
Ik ga film kijken, tot morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:48 pm

Yes! dacht Narcissus eindelijk gaat hij iets zien van een nieuwe omgeving, hij werd er heel vrolijk bij de gedachte aan een nieuw gebied met planten en bomen. "leuk, word vast gezellig" zei hij met een grijns. Narcissus trok ook zijn jas aan en ging samen met Amaterasu naar buiten.

___________________________________

Veel plezier Razz tot morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:13 am

Amaterasu grinnikte en keek naar haar haar, wat alweer wit begon te worden. Ze zuchtte, de winter kwam er waarschijnlijk alweer aan. Gelukkig had ze dan wit haar, wat een goede camouflagekleur was. Issun stond al aan het einde van de straat te wachten op haar en Narcissus. "Kom" zei ze. "We moeten Issun volgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:03 pm

"Waarom word je haar wit?" vroeg Narcissus verbaasd. Staat haar best mooi, dat witte haar dacht Narcissus en hij bloosde. "is goed, ik volg je voetstappen" zei hij. Oplettend als hij was probeerde hij zijn hele omgeving te doorzoeken maar 1 ding trok zijn aandacht. 'Wat is het?' dacht hij. Maar hij zei niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimezo nov 28, 2010 11:22 am

Amaterasu keek even naar Narcissus en zei toen "Omdat de winter eraan komt. Dan is wit een betere camouflagekleur. Issun rende om de twee heen, waarna hij weer verderop ging wachten. Amaterasu liep rustig achter hem aan en vroeg toen "Ben jij goed in raadsels?" Ze keek even over haar schouder naar Narcissus
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimezo nov 28, 2010 1:50 pm

"aha, dus je hebt de kracht van Morphe?" zei Narcissus verbaasd. "als dat zo is ben je al de 2de die ik ontmoet met Morphe." zei hij en hij keek eventjes naar Issun die om Amaterasu en hem heen rende. Diep in gedachten schrok hij opeens op toen Amaterasu iets vroeg en hij antwoorde "ja ik kan redelijk goed raadsels oplossen, dat was iets wat ik vroeger dagelijks moest doen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimezo nov 28, 2010 10:24 pm

Amaterasu schudde haar hoofd en zei "Nee, anders zou ik het gelijk wit gemaakt hebben. Nu zie je het grijs nog. Het is iets wat sinds mijn geboorte zo is. Ik vind het wel grappig. Eigenlijk heb ik de kracht licht." Ze wilde een langwerpig licht maken en er schoot opeens een lint van licht uit. Ze schrok er zo van dat het gelijk uit elkaar flitste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimezo nov 28, 2010 11:41 pm

Narcissus keek haar verwonderd aan. "heb je dit al vanaf dat je geboren bent?" vroeg hij ongelovig. "aha licht...... midden in zijn zin werd hij onderbroken door een felle lichtstraal die meteen ontplofte. Narcissus schrok en sprong opzij in een reflex, als hij niet opzij was gesprongen dan had de lichtstraal hem geraakt. Zo te zien schrok Amaterasu ook van de lichtstraal die ineens uit haar hand vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimema nov 29, 2010 9:35 pm

"Sorry..." zei Amaterasu met een klein stemmetje. Ze schaamde zich omdat ze dit nog nooit had gemerkt. Misschien moest ze er maar mee trainen. Dat zou iets handiger zijn. Issun kwam aan gesnuffeld om te kijken wat die flits was geweest. Het zou wel interessant zijn als hij daarachteraan kon rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimema nov 29, 2010 9:37 pm

"maakt niet uit" zei Narcissus glimlachend. Had ik zelf ook toen ik Gilan wilde seinen dat ik er was" zei hij blozend. Hij keek naar Issun die aan het rondsnuffelen was. Ondertussen dat ze verder liepen vroeg Narcissus "heb je nog meer familie of vrienden hier in de buurt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaterasu
Level 2
Amaterasu


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 26-11-10

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimema nov 29, 2010 10:24 pm

Amaterasu knikte, maar schudde toen haar hoofd. "Nee, ik woon ergens in Troje. In een bos waar je makkelijk verwaalt." Ze dacht even na en zei toen "Maar het dorp vlakij zijn wel vrienden voor mij." Issun keek even zielig naar Amaterasu, die grinnikte en een lichtbal maakte, die ze weggooide. Issun stoof er gelijk achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitimedi nov 30, 2010 9:28 pm

"Troje, daar ben ik nog nooit geweest" zei Narcissus grijnzend. Welk dorp, misschien ken ik iemand." Nadat Amaterasu een Lichtbal het weggestuurd vroeg hij "volgt Issun ook mijn Vuurballen denk je? Issun zou het natuurlijk eng kunnen vinden, Vuur" zei hij lachend. waarbij hij naar Issun keek die weer terug kwam van het volgen van een Lichtbal. Narcissus keek vragend naar Amaterasu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kroeg "De stad Athene" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg "De stad Athene"   Kroeg "De stad Athene" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kroeg "De stad Athene"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Isabella's huisje - Athene.
» Kroeg het houten paard-Troje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Troje, Antiochië en Athene-
Ga naar: