Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:51 pm

Deze herberg is groot en luxe maar toch niet heel erg duur. Je kunt er slapen voor maximaal een week en ongelooflijk lekker bier krijg. Natuurlijk ook andere dranken en mixjes. Achter de bar staat een vriedelijke man en in de herberg lopen mooie dames rond. Je mag er natuurlijk komen werken. Er is een eetgedeelte en een groot gedeelte waar tafels staan. Naar het eetgedeelte is een deur. Er zijn twee kamers boven met een kleine woonkamer erbij. Twee kamers met een tweepersoonsbed en vier kamers zijn wat kleiner en hebben gewoon een bed.
De barman heet Alon.

Regels: Als je vecht wordt je eruit gezet als je dingen kapot gaat maken. Je mag dronken zijn maar niet te agressief. Betalen!
Personen: Erg veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 3:58 pm

Narcissa opende de deur van de herberg. Ze kwam hier wel vaker om wat te drinken dus haar mixje was wel bekend bij Alon. Ze ging aan de bar zitten en glimlachte naar hem. 'Hetzelfde als altijd Narcis?' 'Natuurlijk Alon.' zei ze met een glimlachje. Narcissa had niks bijzonders uit de kast getrokken. Gewoon een rokje met een blousje en het zelfde kleur jasje. Vandaag was dat rood. Lichter rood dan haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 4:55 pm

Narcissus wandelde nog wat rond in Sparta. Toen hij moe begon te worden liep hij naar de dichtstbijzijnde herberg om wat te rusten en wat te drinken. Narcissus keek naar de opdruk op de muur. 'Het Dronken Zwaard' stond er met grote gouden letters. Hij opende de deur en keek wat rond. Narcissus had gehoord dat de barman Alon heette. "hallo Alon" groette hij beleefd. "Zou ik een glas witte wijn mogen?" vroeg Narcissus beleefd. Hij keek even naar het meisje dat naast hem stond. "hallo, ik ben Narcissus" zei hij vrolijk. Echt weer een te vrolijke reactie dacht Narcissus. Maar ja zo verberg je wel dat je depressief bent dacht hij positief. Hij keek haar aan. Wat zou ze zeggen? "alsjeblieft, hier is je witte wijn" zei Alon vriendelijk. Narcissus keek hem aan "Dank U wel, Alon"
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 4:59 pm

Narcissa keek even naar de jongen naast haar. Ze grinnikte even. 'Narcissa aangenaam.'zei ze met een vrolijke glimlach. Narcissa nam de jongen even in haar op die bijna dezelfde naam had, iets dat best wel eng was vond ze. Ze nam een slokje van mixje. Ze keek even naar de wijn van Narcissus, ze had het zelf niet zo op wijn, behalve als deze rood wat en gemengd met een beetje wodka.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:11 pm

Narcissus keek haar aan. Hij begon te lachen. "heet je echt Narcissa? Ik kan het haast niet geloven." zei hij vrolijk. Nou in ieder geval leuk je te ontmoeten" zei Narcissus met een glimlach. Wat leuk dat ze ook bijna dezelfde naam heeft als ik dacht hij vrolijk. Narcissus nam een slok van zijn witte wijn en keek het meisje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:13 pm

'Ja, zo heet ik echt. Al heb ik nog drie andere namen. Mijn moeder heet ook zo dus moest ik perse zo heten. Maar ik heb er geen problemen mee. Want dan belandt je in dit soort leuke situaties.' zei ze met een grijns. Narcissa nam een slokje van haar mix en keek Narcissus even vanuit haar ooghoeken aan. Ze had hem hier eigenlijk nog nooit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:17 pm

"cool" zei Narcissus glimlachend. Ja dit zijn leuke situaties dacht hij. Narcissa had zo'n 'hem heb ik nog nooit gezien' blik op haar gezicht. "Ik ben hier voor het eerst" zei Narcissus vrolijk. Het is hier wel gezellig" Hij knipoogde naar de barman die hem aankeek. "Zullen we maar ergens gaan zitten?" vroeg hij vriendelijk. Hij wees naar een paar tafeltjes in de hoek van de herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:21 pm

Narcissa glimlachte. 'Is goed hoor. Ze liep een stukje naar een tafeltje toe en wachtte even op Narcissus. 'Ah, dat verklaard waarom ik je nooit eerder gezien heb. Ik kom hier bijna altijd, mijn huis is op loopafstandje van een minuut dus ik ben hier graag.' zei ze met een glimlach tegen Narcissus, ze nam haar mixje antuurlijk mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:56 pm

Narcissus keek haar glimlachend aan, en volgde haar naar de tafel. "klopt, ik ben pas een paar keer in Sparta geweest" zei hij blozend. En ik was zonet verdwaald maar Kat heeft me geholpen, dat meisje van de Dasschool." zei Narcissus terwijl hij eens slok van zijn wijn nam. "een minuutje maar? zo dat is dichtbij" zei hij grinnikend. Ik woon hier dertig minuten vliegen vandaag." zei Narcissus tegen haar. Hij moest even gapen want hij had zo slecht geslapen de laatste tijd, die shit met Dawn en Gilan ook dacht hij boos. Hij liet er niets van merken, althans dat dacht hij. "pardon" zei Narcissus blozend. Ik slaap de laatste tijd slecht"
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:59 pm

Narcissa ging zitten en glimlachte. Kat, ze kende haar vaagjes. 'Ah, die heb ik wel eens gezien. En misschien is het wel anderhalve minuut.' voegde ze er grijnzend aan toe. Ze grinnikte even toen ze hem zag blozend. 'Hmm, dat is minder. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen. Is er een rede dat je zo slecht slaapt dan?' vroeg Narcissa nieuwsgierig. Ze nam een slokje en keek hem net over het glas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimezo dec 12, 2010 11:53 pm

Narcissus ging zitten en glimlachte. "ik denk ook dat je haar wel eens hebt gezien." zei hij grinnikend. Ze duikt overal op, op een vreemde manier" Narcissus wist even niet wat hij moest zeggen. "ehmm ja...." zei hij vluchtig. Ik weet het eigenlijk niet" loog hij glashard. Hij hoopte dat Narcissa niet wist dat hij loog. Blozend keek hij haar aan. Shit dacht Narcissus nu heb ik mezelf verraden. Nu moet ik alles weer gaan uitleggen, maar ja zo heb je ook slechte dingen in het leven. Maar ook goeie dacht hij positief en hij glimlachte weer naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimema dec 13, 2010 12:33 am

Narcissa grijnsde. 'Ik heb haar wel eens gezien ja.' zei Narcissa bedenkelijk. Ze nam even een slokje. 'Je hoeft het niet te verklaren als je dat niet wilt. Je zit hier niet te biechten..' zei ze met een glimlach naar Narcissus, ze vond het grappig dat hij moest blozen. Narcissa gaf hem een klein knipoogje en riep een ober. 'Mag ik het zelfde. Alon weet wel wat.. Wil jij ook nog iets?' vroeg ze naan Narcissus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimema dec 13, 2010 6:22 pm

Narcissus knikte "ik wist het wel" zei hij met een knipoog. Hij nam de laatste slok van zijn wijn en zette het op het tafeltje. "dank je wel voor je medeleven, je bent erg lief voor me." zei Narcissus blozend. Nee nee, bedankt dat je het me aanbied maar ik hoef niet meer. Dadelijk word ik dronken" zei hij eerlijk. Dat heb ik liever niet, dan weet ik niet meer wat ik doe en dat vind ik vervelend." Ik heb toch wel zin om een keer alles te vergeten dacht Narcissus. "doe toch maar een drankje, hetzelfde als jij. Laat ik dat eens gaan proberen." zei hij vrolijk en met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimema dec 13, 2010 6:49 pm

Narcissa grijnsde en zei het tegen de ober die wegliep. 'Ik hoop dat je goede smaakpapillen hebt.. Maar, wees maar niet bang. Je kan hiermakkelijk twee glazen van drinken zonder dronken te worden en trouwens.. Ik denk adt je sowieso wel langer nuchter blijft dan dat ik zal zijn.' zei ze met een glimlach, ze was echt een bellaberde drinker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimedi dec 14, 2010 11:21 pm

"ik heb altijd al overgevoelige zintuigen gehad." zei Narcisssus terwijl hij een slok nam van de mix. Het was een beetje zoet en het had een rare aangename smaak. "het is echt heerlijk" zei hij verbaast en vrolijk. Narcissus nam nog een slok van het lekkere drankje. "nog nooit gedronken, hoe heb je dit uitgevonden" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimedi dec 14, 2010 11:31 pm

Narcissa glimlachte en grinnikte even. 'Mijn moeder zei dat ik het een keer moest mengen. Het is rosé met sinaasappelsap en een vleugje rode wijn.' zei Narcissa met een glimlach. Ze keek naar Narcissus en nam een paar slokjes. Ze vond het grappig hoe mensen altijd reageerden als ze het zagen en het verschil met als ze het proefden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:05 am

"je moeder is geniaal Narcissa" zei Narcissus glimlachend terwijl hij nog een slok nam. Ik zal de mix onthouden" zei hij met een knipoog. Narcissus droomde even weg. Weer terug op 'de wereld' zei hij "zullen we iets gaan doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 10:16 am

Narcissa glimlachte. 'Is goed hoor. En noem me maar Sissy, ik vind het altijd heel irritant als mensen mijn hele naam uit gaan spreken. Ik heb altijd het gevoel dat ik iets fout gedaan heb..' zei ze tegen hem. 'Maar, wat wil je gaan doen dan?' vroeg ze hem nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 11:33 am

"maar je hebt niets fout gedaan hoor" zei Narcissus met een knipoog. Ik zal je wel Sissy noemen, maar niet het gevoel krijgen dat je iets verkeerd hebt gedaan. Want dat doe je niet" zei hij met een glimlach. Narcissus dacht twee seconden na. "wat vind je leuk om te doen" vroeg hij een beetje blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 12:09 pm

Narcissa glimlachte en bloosde lichtjes. Ze keek Narcissus aan en dacht even na. 'Hmm. Laten we eerst maar een ijsje halen, dan heb k nog genoeg tijd om na te denken.' stelde Narcissa voor. Ze dronk snel even haar drankje op en keek nar Narcissus, benieuwd naar wat hij van het idee vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 4:58 pm

Narcissus vond het leuk om te zien dat Narcissa bloosde, dat had ze nog niet gedaan. Hij glimlachte. "ik weet het niet, misschien een wandeling maken in de bergen hier naast de stad?" vroeg hij glimlachend. Narcissus dronk ook zijn mixje op en stond op. "Ga je mee?" vroeg hij blozend. Hij stak zijn hand uit naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimevr dec 17, 2010 9:46 pm

Narcissa glimlachte. 'Ik vind het een perfect idee.' zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze legde even wat geld neer en pakte zijn hand vast. Zelf had ze haar drankje toch al op. Ze probeerde zo min mogenlijk te blozen of dat te verbergen, maar ze wist niet zeker of het lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimeza dec 18, 2010 4:43 am

"mooi zo" zei Narcissus glimlachend. Hij nam haar bij de hand en hielp haar opstaan. "je hoeft het niet te betalen" zei hij met een knipoog. "Doe ik wel" Narcissus legde zijn geld op tafel haalde het hare ervan af en stopte het in Narcissa's andere hand. Narcissus zag haar blozen ze probeerde het te verbergen maar het lukte haar niet. Hij glimlachte en zei "kom dan gaan we." Tot ziens Alon" riep hij vrolijk naar de barman. Hand in hand liepen ze het Café uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissa
Level 2
Narcissa


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your heart..

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimeza dec 18, 2010 12:02 pm

Narcissa keek hem aan en eigenlijk wilde ze protesteren maar het geld lag al in haar hand en ze liep al mee. Ze stapte het in haar tasje en glimlachte. 'Ze zwaaide nog even naar Alon voor ze buiten het café stond. Narcissa glimlachte en wist het blozen te houden op een licht blosje op elke wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitimema dec 27, 2010 4:14 pm

Narcissus zwaaide naar Alon als wijze van laatste groet. Hij glimlachte naar Narcissa. "Zulllen we op mijn draak, Zefiros, naar het woud dicht bij mijn huis gaan?" fluisterde hij lief. Ik weet daar een heel mooi plekje waar je de zonsondergang goed kunt zien, wil je daar met me naar toe?" vroeg Narcissus blozend. Hij keek haar lief aan. 'Wat zou ze er van vinden' dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.   Sparta: Herberg - Het dronken zwaard. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Kat- Sparta
» Dansschool de dans-Sparta
» Sparta: Narcissa's luxe appartement.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: