Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dansschool de dans-Sparta

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 7:26 pm

Dit is een kleine zaal die wordt gebruikt om danslessen te geven. Als er geen lessen zijn kun je er ook gewoon dansen zonder dat je lastig wordt gevallen. Aan een wand hangen allemaal spiegels zodat je jezelf goed kan zien. Voor de spiegels staan bars en aan de andere kant van de zaal zijn ook bars. Aan de zijkant van de zaal is een klein podium waar een djtafel op staat.

Regels:
niet vechten
geen rijdieren geleide mogen wel
max 10 personen anders wordt het te druk
rang niet nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 7:28 pm

Kat stond aan een van de bars bij de spiegels. Met een hand hield ze die vast. Haar been hing hoog in de lucht en ze stond op haar tenen. Ze was aan het opwarmen en zou zo wel een dans dansen. Ze deed dit elke week maar ze kon het helaas niet meer zo goed dat ze het alshaar werk kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 8:59 pm

Narcissus liep verdrietig door de straten van Sparta. Hij zat de hele tijd met zijn hoofd bij Dawn. Hij was zo depressief over wat er allemaal was gebeurt. Niets was goed afgelopen, alles was weer eens slecht. Zo slenterde hij heel alleen over de straten van Sparta. Zefiros en Elessar waren op jacht. Narcissus hoopte dat ze lol hadden, dat gunde hij ze. Maar zelf was er niets meer dat hem opvrolijkte, verveelt zat hij met Vuurballetjes te gooien, zwarte plekken achterlatend op zijn hand. Narcissus keek even op, hij stond voor een Dansschool. Waar zou hij zijn? Narcissus liep naar binnen, keek wat rond en zag een meisje dansen. "heey meisje" riep hij vriendelijk. Kun je me even helpen?" vroeg hij zo vriendelijk mogelijk. Want hij was eigenlijk verdrietig maar hij kon het niet opmaken om depressief te doen tegen dat meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 9:01 pm

Kat liet haar been langzaam zakken. Ze liep elegant naar de jongen die haar riep toe. 'Wat kan ik voor je doen?' vroeg ze aan hem. Ze zou zo weer opnieuw aan haar opwarming moetne beginnen omdat hij haar had onderbroken maar hij zag er niet uit als iemand die veel van ballet hield dus zou hij daar ook niet veel verstand van hebben. Anders was ze wel een beetje boos geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 9:11 pm

"ik ben nog nooit in Sparta geweest en ik ben een beetje de weg kwijt. Mijn geleide en draak zijn op jacht, vandaar vraag ik het aan U." zei Narcissus vriendelijk. Hij keek wat rond. Het begon wat donker te worden buiten de toortsen stonden nog uit. Narcissus creëerde een Vuurbal die in kleiner uitspatte en stook alle toortsen aan. "zo" zei hij. Nu is er wat meer licht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimema dec 06, 2010 9:13 pm

Kat keek hem aan. Ze glimlachte nu niet. 'Zeg maar Kat hoor.' zei ze tegen hem. 'En het is niet heel erg moeilijk. Ik weet natuurlijk niet waar je heen moet.' zei ze teo ntegen hem. Eigenlijk was het heel makkelijk. Je had een hoofdstraat en daar zaten 8 wegen aan die dan door hel sparta liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimedo dec 09, 2010 12:50 am

"okee Kat, ik ben Narcissus" zei Narcissus glimlachend. Hij keek naar buiten via een raam ergens bovenin de muur. Het was donker buiten. Maakte hem niet veel uit, hij had toch een Gave die hij handig kon gebruiken. "ik moet gewoon naar de hoofdweg" zei Narcissus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimedo dec 09, 2010 6:03 pm

Kat knikte. 'Nou dat is niet zo moeilijk. Je loopt naar buiten. Gaat rechtst af dan loop je tot het eind van deze straat. Daarna naar links. Doorlopen tot de eerste kruising en dan weer naar rechts. En dan weer doorlopen en dan ben je in de hoofdtstraat.' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Level 2
Dawn


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 17-11-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimedo dec 09, 2010 8:00 pm

Dawn liep met snelle pasjes door de straten. ze was op weg naar de dansschool. ze had zo meteen dansles, maar ze wilde eerst nog even alleen dansen. er waren binnenkort audities voor een voorstelling en daar wilde ze heel graag een rol in, het liefst de hoofdrol natuurlijk. Maar er waren heel van meiden die die rol wilden. dus ze wilde van te voren oefenen, zodat het misschien beter ging tijdens de les. het was een heel moeilijk stuk die ze voor de audities wilde doen, maar het moest en zou haar lukken. ze moest nog een hoek om en ze was bij de dansschool. ze was blij toen ze er was en liep toen rustig naar binnen. ze zocht een kleedkamer op en kleedde zich snel om. met haar tas liep ze naar een zaal achterin het gebouw en ging naar binnen. er was niemand en Dawn zette snel haar tas neer en begon met haar warming-up. ze begon al snel aan wat moeilijkere oefeningen, ze was nooit supergeduldig met dit soort dingen, maar ze wist dat het nodig was. daarna begon ze aan het stuk die ze zo goed mogelijk in haar hoofd had geprent. algauw danste ze de hele zaal door met moeilijke pasjes en leek het soms net alsof ze zweefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimeza dec 11, 2010 1:20 am

"Dank je wel" zei Narcissus glimlachend. Hij zwaaide even naar haar en zei "ik ga maar weer eens, mijn draak en geleide wachten op me." Rustig liep hij naar de gang. Keek even in de andere zaal, die eerst leeg leek te zijn. Nu stond Dawn er te dansen, Narcissus geloofde zijn ogen niet. Hij wreef in zijn ogen en keek nog eens, toch was ze daar. Hij zei niets want anders zou hij haar storen en dat wou Narcissus absoluut niet. Ze moest gewoon kunnen trainen. Hij bleef in de deuropening staan kijken naar Dawn die allemaal moeilijke dingen deed op de Dansvloer. Narcissus had vroeger ook aan dansen gedaan, maar niet aan ballet. Rustig keek hij naar haar. Het leek wel alsof ze vloog, net een engels dacht hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitimeza dec 11, 2010 11:21 am

Kat knikte. 'Fijne dag nog.' zei ze tegen hem. Daarna danste ze weer verder. Ze had haar warmingup maar gelaten voor wat het was. Ze stond midde in de zaal en maakte daar een paar piroettes. Daaran danste ze een hoop passen die heel ingewikkeld waren maar ze beheerste ze nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dansschool de dans-Sparta Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dansschool de dans-Sparta   Dansschool de dans-Sparta Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dansschool de dans-Sparta
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Kat- Sparta
» Sparta: Herberg - Het dronken zwaard.
» Sparta: Narcissa's luxe appartement.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: