Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het dorp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 6:53 pm

In het dorp staan twee huisjes, het huisje van Narcissus Zefiros, en het huisje van Kabuki hana, de huisjes liggen zo'n 20 meter uit elkaar, in de buurt staat een koeienstal, met ongeveer 20 koeien. Ook is er een weide waar paarden in staan, een kippenhok met 4 kippen en een haan. Ook lopen er wat geitjes, en een paar varkens. In het midden ligt een heel groot meer. En uit het meer stromen een paar riviertjes, aan de ene kant van een zijrivier, ligt het dorp, met daaromheen allemaal bos. Het is niet ver lopen naar het meer.
In het bos lopen veel wilde dieren, maar ook kleine dieren die geen kwaad doen.


regels :
Iedereen mag hier in.
Rijdieren kunnen aangevallen worden, maar mogen wel mee.
geen ruzie maken
niet de woningen in ( koeienstal etc, mag je wel in, maar je mag geen dieren dood maken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 7:11 pm

Narcissus, Zefiros en Elessar streken neer op het uitgestrekte land van Kabubi en Narcissus. Hij zag Kabuki beneden onder een appelboom zitten. Narcissus zei zijn Zefiros neer te strijken naast de weide. Op een grote open plek richting het bos. "hallo Kabuki" riep hij. "ik kom naar beneden, schrik niet" zei hij lachend.


Laatst aangepast door Narcissus op za nov 27, 2010 7:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 7:11 pm

Kabuki zit onder een appelboom, te bladeren in haar boekje, vol verzamelde kruiden. Ze gilt iets onverstaanbaars tegen Masuyo die aan de waterkant in het riet lach te rollen, met zijn zadeltas nog om. '' Masuyooooooooooo, '' schreeuwde ze terwijl hij voor haar stond. Ze gaf de panda beer een dikke knuffel, en begon in de zadeltas te graaien, ze pakte een groot tafelkleed. Minoru was nu uit de appelboom gekomen, en was allemaal spullen uit de zadeltas op het tafelkleed aan het gooien. Kabuki zette ze allemaal netjes neer, en deed de grote zadeltas, bij de pandabeer af. '' Masuyo, minoru, ik heb ook eten voor jullie meegenomen'' zei kabuki vrolijk, terwijl ze de bamboestokjes, de dikke samengeperste rijst, de melk, en kleine stukjes kip in bakjes deed en aan masuyo en minoru gaf. Ze staart naar het bos waar net Narcissus neerstrijkt met zijn draak. '' Hooi! Ik wist niet dat je een draak had
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:13 pm

Narcissus sprong net voordat Zefiros neerstreek, in een boom, vroeger klom hij altijd in bomen. Hij lande zachtjes op de oude boom. De boom kraakte een beetje, maar was wel stevig genoeg om in te staan. Narcissus zei tegen Zefiros "volg me vanuit de lucht, en Elessar ga maar alvast naar Kabuki ze heeft vast wel iets te eten voor je" en hij lachte toen het kopje van de adelaar opeens opklaarde en snel wegvloog. "maak Kabuki niet aan het schrikken Elessar" riep hij Ellesar nog na. Hij dacht dat Elessar wel zou uitkijken dus hij ging verder met het klimmen in de bomen. Narcissus sprong ervaren van de ene boom naar de andere en zo kwam hij snel bij de appelboom waar Kabuki onder zat. Als hij uit de boom sprong zou hij precies 5 meter links van Kabuki terecht komen. Maar hij sprong niet, anders zou ze misschien schrikken en dat wou Narcissus niet. "heey buurmeisje" zei hij vrolijk. Hoe zou ze reageren dacht hij glimlachend, want hij zat tenslotte in een boom bijna boven haar.


Laatst aangepast door Narcissus op za nov 27, 2010 10:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 10:02 pm

Opeens zat Ellesar voor haar, de adelaar, van Narcissus, een vriend van haar. Ze gaf hem een stukje kip en keek hoe hij het gulzig op zat te eten. Opeens hoort ze geruis boven zich, ze kijkt naar boven, en er roept iemand 'hooi buur meisje !' '' AAAAAWH '' gilde kabuki en ze springt tegen de boom aan en geeft de persoon in de boom een mep. Niet wetende dat dit haar buurjongen Narcissus is. Als ze eindelijk weer opde grond zit, veegt ze haar handen af aan het kwart met gele schort, dat ze voor een rood jurkje heeft gebonden. Ze zag de persoon in de boom bewegen, en ging vlug achter Masuyo zitten. Die maakte alleen een ongeintresseerd 'Roaaawrh '' geluid om de persoon in de boom weg te jagen. Als er niemand uit de boom komt, kijkt kabuki toch maar, '' O het spijt me zo, ik had moeten kijken ! Ik had op moeten letten, ik, sorry !!! Het spijt me echt heel erg, wacht, we doen wel, wat kruid erop, oh wacht ik heb een mengsel bij me ! '' zei ze terwijl ze het mengsel uit haar tas haalde. '' het spijt me zoo !!! '' . Ze smeerde het goedje op zijn neus, '' sorry, het spijt me zo veel , eet wat, ik heb ook 'mensen voedsel' bij me ! '' zei ze met een half huilend gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 10:44 pm

Nadat Narcissus hallo had gezegt zag hij het al gebeuren, het gebeurde allemaal in slow motion. De vuist van Kabuki kwam recht op zijn neus. Hij schrok zo waanzinnig dat in zijn handen vlammen ontstonden zo groot als Elessar en die vormden vuurballen van gigantisch hoge graden, Narcissus probeerde met al zijn macht om de vuurballen niet op Kabuki af te vuren, ze veranderden van richting en vlogen de lucht in waar ze tot explosie kwamen. Daarop reageerde Zefiros en vloog met gigantisch hoge snelheid naar hem toe. Dat gebeurde allemaal in 20 seconden. Voordat hij het wist keek Kabuki naar boven, en begon ze half te huilen. Ze verontschuldigde haar een paar keer, Narcissus sprong met een rotgang naar beneden en kwam precies en in perfectie neer op de grond. Hij reageerde nu pas op haar verontschuldigingen "maakt niet uit" zei hij half versuft. Narcissus voelde een verkoelende vloeistof op zijn neus komen, en zag Kabuki voor zich die in huilen uitbarstte en maar niet stopte met huilen. Hij pakte haar hand en zei rustig en vriendelijk "kom maar meisje, ik had je ook niet zo moeten laten schrikken" en pakte haar vast, legde haar hoofd op zijn schouder en knuffelde haar. Zo stonden ze een poosje totdat Kabuki eindelijk een beetje rustig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza nov 27, 2010 10:58 pm

Het is een jongen die je vast houd, zei een stem in haar hoofd. Vlug duwde ze Narcisus van zich af. Geschokkeerd keek ze hem aan. Vlug rende ze naar Masuyo die op de grond lag te slapen, en daarvoor de hele picknick mand overhoop had gehaald. Ze besprong de panda beer, waarna ze flauwviel, die abrupt op stond, een venijnige blik op Narcisus werpte en daarna kabuki vastpakte.. Minoru vloog naar Masuyo toe, en fluisterde hem wat in. Masuyo gaf een hele harde brul in de richting van Narcisus, en viel daarna in slaap met kabuki nog steving in de houdgreep. Na een paar minuten redde Minoru, kabuki uit Masuyo's greep en trok haar mee naar de picknickmand. Kabuki kwam weer bij en deed alsof er niks gebeurt was, ze begon de picknickmand weer in te pakken, trok wat appels van de boom af, maakte Masuyo wakker, die weer ingedut was, deed alle spullen in de grote tas, sprong op de pandabeer, en vertrok. Na nog geen tien minuten te hebben gerend, sprong masuyo in het eerste bosje dat hij zag, liep een rondje en ging liggen, minoru trok kabuki onder de panda beer vandaan, waarna hij zag dat kabuki al in slaap gevallen was
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimema nov 29, 2010 7:06 pm

'huh??' dacht Narcissus. O natuurlijk en dacht meteen weer aan de natuurlijke afkeer voor mannen van Kabuki. Daar had ik aan moeten denken zei hij tegen zichzelf. Met een bebloed gezicht keek hij naar Kabuki die flauw was gevallen op de pandabeer, die hem nu heel evil aankeek. En weer in slaap viel met Kabuki in een stevige greep. Narcissus wist niet wat hij moest doen. Daar stond hij dan een paar minuten radeloos. Maar Minoru vond het ook wat creapy worden en zo te zien. Hij vloog naar beneden vanuit de boom en fluisterde Masuyo iets in. Masuyo liet haar los en Minoru sleepte haar naar de picknickmand. Kabuki kwam weer bij, maar ze ging gewoon verder met appels plukken alsof er niet was gebeurd. Ze pakte alles in en sprong op Masuyo, zonder enig woord te hebben gezegd. Masuyo rende weg, Narcissus rende Masuyo achterna, na 10 minuutjes te hebben gerent sprong de pandabeer in het dichtstbijzijnde struikje en ging daar tevreden liggen. Narcissus keek naar Kabuki, er was niets mis met haar. Ze was gewoon moe en lag te slapen. Narcissus tikte haar zachtjes aan, misschien zou ze wakker worden? Toen er niets gebeurde liep hij maar weg, ik laat haar wel even slapen dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimema nov 29, 2010 7:14 pm

Toen kabuki wakker werd, in innige omhelzig met masuyo. Keek ze om zich heen, ze lag in een bosje, minoru vloog rondjes boven het bosje. Opeens wist ze weer wat er gebeurt was. Ze keek om zich heen, en zag Narcissus lopen. " Narcissus ! '' riep kabuki misschien iets te zacht ,waarna ze weer flauw viel
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimema nov 29, 2010 7:20 pm

Narcissus liep heel stilletjes weg om haar niet wakker te maken. Hij schrok toe hij haar stem hoorde. Hij draaide zich om, en zag Kabuki net weer flauw vallen. Narcissus rende naar haar toe. Als er maar niets mis is dacht hij. Hij aaide over Kabuki's haar, hopend dat ze weer wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimema nov 29, 2010 7:22 pm

Toen kabuki wakker werd, een halve meter naast de pandabeer, aaide er iets over haar hoofd, ze keek op. Ze had de jongen bijna een mep verkocht. Een halve seconde later realiseerde ze zich dat het narcissus was, haar buurjongen. Ze stond op, een beetje wiebelig, en pakte een flesje uit haar tas, het had een groenblauwe kleur, en ze nam een grote slok, ze deed het flesje dicht, en stopte het netjes terug in de tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimema nov 29, 2010 7:36 pm

Narcissus zag dat ze weer wakker werd. "rustig maar" zei hij bezorgt. Ik ben het maar." Hij week gauw uit toen hij haar hand weer tot een vuist balde en naar zijn hoofd toe kwam. Maar voordat Kabuki haar hand naar boven bracht had ze door dat hij het was, en ze stond op en dronk uit een flesje met een groenblauwe kleur. "wat is dat voor een soort drankje" vroeg Narcissus vlug. Dat ziet er niet echt goed uit, het lijkt wel op een van die drankjes die we gevonden hadden" zei hij verbaast. Narcissus floot, Elessar en Zefiros kwamen aanvliegen. Elessar landde op zijn schouder en Zefiros landde 7 meter verderop om Kabuki niet te laten schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimewo dec 01, 2010 11:55 pm

" Ow dat is gewoon euuhm, '' stamelde ze '' Thee ! '' zei ze vlug. Ze hoorde een enorme dreun, Zefiros, landde ongeveer 7 meter verderop. Masuyo keek schuw omzich heen, en gaf narcissus een ligt duwtje, waardoor hij naast kabuki kon gaan liggen. Kabuki stond op, veegde haar kleren, en aaide de opgerolde pandabeer. Ze floot in haar handen en Minoru kwam aanvliegen, hij had een briefje in zijn bek. '' Zo nu kan ik hem eindelijk lezen'' zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimedo dec 02, 2010 8:30 pm

Narcissus geloofde haar niet maar dat zei hij maar niet. Zefiros landde precies op de plek waar hij had bedoelt. Zefiros kwam rustig aanlopen. Narcissus zag dat Minoru een briefje in zijn bek had. Hij ving de vogel handig uit de lucht en zei vriendelijk tegen Minoru "kom maar, geeft het maar aan mij." Toen hij het briefje had gaf Narcissus het aan Kabuki die hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza dec 04, 2010 3:31 pm

Kabuki zag aan narcissus dat hij haar niet geloofde, maar had 'zo'n laat' maar gevoel in haar achterhoofd. Narcissus trok minoru uit de lucht, en minoru gaf, overgenomen door angst, vlug het briefje af. Kabuki keek narcissus met een verwilderde blik aan, en minoru ging boos op haar schouder meelezen. Toen ze klaar was met lezen, pakte ze een een kladblokje, uit haar tas vrolijk versierd met overal pandaberen die lagen te slapen die waarschijnlijk geinspireerd was op masuyo. Ze schreef het voor en achterkantje van een papiertje vol, scheurde het af, en deed het in een envelope waar hartjes op getekend waren. Ze gaf het aan masuyo, waarnaar de vogel wegvloog in een erg hoog tempo. Kabuki grijnsde, vouwde de net binnengekomen brief dicht, en deed hem in de zak van haar jas. '' Zo, dat is ook weer opgelost '' zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Anitochië

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimedi dec 07, 2010 10:29 pm

Narcissus vroeg zich af wat er in het briefje stond. Hij probeerde mee te kijken maar dat lukte niet. Minoru keek hem kwaad aan, het zag er zo komisch uit dat hij in een schaterlach uitbarstte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kabuki hana
Level 2
Kabuki hana


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 32

Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitimeza dec 11, 2010 11:30 pm

kabuki en minoru keken narcissus bedenkelijk aan. '' Het is een brief van mijn moeder, uit athene, ze schrijft over mijn broertjes, dat akira verlieft is, en dat daichi een leeuw aan het temmen is, en oh kenji, gaat trouwen ! '' zei ze verlangend naar haar familie. Masuyo kwam naast haar staan, gromde wat naar minoru, en minoru fluisterde haar wat in. Kabuki knikte, en haalde een pakketje uit haar jas. '' Niet onderweg opeten masuyo, is voor akira ! '' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp   Het dorp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dorp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Troje, Antiochië en Athene-
Ga naar: