Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De velden- Korinthe

Ga naar beneden 
+4
Kabuki hana
Ethan
Narcissus
Gilan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Clio
Level 2
Clio


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimedo dec 16, 2010 11:48 pm

'Ik kan niet veel meer dan bollen rondsturen en voorwerpjes verplaatsen. Dus ik denk dat jullie maar moeten laten zien wat jullie kunnen. Dan ben ik wel de jury.' Ze glimlachte en ging op een steen zitten. 'Ik ben er klaar voor. Ik zal proberen objectief te zijn.' Zei ze meteen knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anitochië

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 17, 2010 12:16 am

"is goed hoor Clio." zei Narcissus glimlachend. "Maar ik kan niet zoveel als Ethan, hij kan veranderen in een dier dat kan ik niet" zei hij. Maar ik kan wel andere dingen die Ethan niet kan" Narcissus grijnsde. "laten we maar beginnen dan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 17, 2010 3:06 pm

´´Wacht ik kan nog steeds niet helemaal in een dier veranderen´´ corrigeerde Ethan met een glimlach. Hij wou het wel zo snel mogelijk leren. Rustig hield hij de centaur vorm aan om te beginnen. ´´Tadaa half mens half paard´´ zei Ethan als of het ietssuper bijonders was. Onertussen bedacht waar hij nog meer in zou veranderen en wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clio
Level 2
Clio


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 17, 2010 7:43 pm

Clio glimlachte en nam Ethan van top tot teen in zich op. Wat was hij toch knap, zelfs met een paardenlichaam. Ze schudde haar hoofd en kwam weer bij de les. 'Kan je dat ook met vlekken? Dan kan ik een hoog cijfer noteren.' Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 17, 2010 7:47 pm

Ethan consentreerde zich op kleuren verandering en langzaam kwamen er vlekken in alle kleuren van de regenboog er op. Een rode in een hartjesvorm die hij zelf niet eens op merkte. ´´Zo´´ zei Ethan vragend. Hij kon moeilijk heel zijn lichaam zien van hoe hij stond. Hij glimlachde wel omdat hij trots was dat hij dit kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anitochië

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 18, 2010 5:13 am

Narcissus keek glimlachend naar Ethan die van lichaam veranderde en een rood hartje op zijn vacht maakte. Hij deed zijn ogen dicht en ging in de kleermakerszit zitten. Narcissus focuste zich op zijn innerlijke Vuur, langzaam kwamen er kleine Vuurbolletjes om hem heen begonnen te vliegen. Steeds cirkelend totdat er een heel netwerk van cirkelende Vuurbolletjes om hem heen vloog. Narcissus opende zijn ogen en glimlachte. Het licht dat het vuur-netwerk verspreide was enorm, te fel voor je ogen. Maar van de binnenkant was het heel mooi, blauwe, rode, gele, oranje vlammen vlogen om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clio
Level 2
Clio


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 19, 2010 12:54 am

Clio beschermde haar ogen tegen het felle licht van de vuurbollen. Ze merkte ook het rode hartjesvlekje van Ethan op. 'Het is moeilijk kiezen hoor.' Zei ze met een glimlach. Ze liep naar Ethan toe en omcirkelde de rode vlek met haar wijsvinger. 'Deze vind ik wel het mooiste. Maar jouw vuur is ook geweldig, Narcussus. Gelijkspel.' Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 19, 2010 12:44 pm

Ethan keek glimlachend naar Clio. Hij zag nu pas het hartje maar liet het maar zo. Zelf moest hij ook zijn hoofd weg draaien om niet verblind te worden. ´´Gelukkig dan hebben we allebei gewonnen´´ zei Ethan blij. Hij veranderde weer terug in zijn normale ik zonder vier poten. Maar liet het hartje op zijn arm staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clio
Level 2
Clio


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:21 pm

'Precies. Jullie hebben sowieso compleet andere krachten, dus het is moeilijk te beoordelen.' Zei Clio en ze ging naast Ethan staan. Haar handen vouwden zich om zijn arm heen en ze keek naar Narcissus. Nu liet zij een paar lichtblauwe bollen verschijnen en verdwijnen. 'Dit is het enige tastbare aan mijn kracht. Is het niet indrukwekkend?' Zei ze met een sarcastische ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anitochië

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:19 pm

Narcissus keek naar Clio die net een oordeel had gegeven. Glimlachend liet hij de Vuurbollen cirkelend de lucht invliegen, het vormde een emensgrote spiraal naar de hemel en daar spatte het uit elkaar als vuurwerk in allerlei soorten kleuren. "dat klopt Clio" zei hij glimlachend. We kunnen beide dingen die de ander niet kan, dat kun je eigenlijk niet beoordelen." Narcissus keek even naar de spiraal die uitspoot in kleuren. "het zou mooier zijn geweest als het nacht was, dan zag je het beter." zei hij vrolijk. "Clio die balletjes zijn echt wel cool" zei Narcissus lachend. Hij knipoogde naar haar. "je bent in ieder geval wijs"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitimema dec 20, 2010 8:11 pm

´´We moeten altijd blij zijn dat we tenminste krchten hebben gekregen. Verder begon het bij mij ook niet tastelijk alleen kleur´´ zei EThan. Hij was blij dat Clio zijn arm vast pakte. het was fijn om haar warmte te voelen. Al had hij zich zelf beloot niet kef te doen voor Narcissus. Dat zou niet erlijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De velden- Korinthe - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De velden- Korinthe   De velden- Korinthe - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De velden- Korinthe
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thrakië-De dorre velden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Kreta, Ithaka en Korinthe-
Ga naar: