Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kat
Level 2
Kat


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Empty
BerichtOnderwerp: Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante    Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Icon_minitimeza dec 04, 2010 8:06 pm

Het aanmeldingsformulier
Naam: Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante
Enyalios
Betekenisen: Zegebrengster, Dochter van Ares, Zuiver rein, Jonge vrouw Nymf, maan, Blond, Beschermster, Eeuwig bloeiend.

Bijnaam: Vero of Kat. Meestal Kat maar licht er ook aan hoe goed de band is.. voor vreemde stelt ze zich altijd voor als Veronica. Er zijn ook maar weinig mensen die haar hele naam weet.
Leeftijd: 27
Verjaardag: zomerwende
Geslacht: vrouw
Stadstaat: Sparta
Geloof: Ares
Tradities: -

Het innerlijk
Karakter: Koppig, vriendelijk, stemmingswisselingen, egocentrisch, vertrouwend, Goedgelovig
Kat is heel vriendelijk tegen onbekende maar kan ook heel koppig zijn. Ze heeft vaak stemmingswisselingen doordat ze haar kind heeft moeten afstaan. Verder is ze heel egocentrisch geworden en vertrouwd ze mensen te snel. Maar er zijn ook veel mensen die haar vertrouwen omdat ze hun goed helpt. Verder kun je haar bijna alles laten geloven.
Relatie: Ze wil geen relatie maar ze valt op mannen. Soms heeft ze een ONS maar niet vaak.
Bijzonderheden: Ze is heel erg koppig en krijgt eigenlijk altijd wat ze wilt.
Zwakheden: Praten over de tijd dat ze zwanger was en haar kindje die ze nooit meer kan zien waarschijnlijk.
Talenten: Zingen en schilderen en ze heeft heel lang aan ballet gedaan.

Status: Een mooi en zelfverzekerd meisje.

Verslavingen: in fotoboeken bladeren, hier heeft ze er dan ook heel veel van.
Afkeer: mensen die haar gebruiken.

Afkomst
Geboorteplaats: Sparta
Woonplaats: Sparta in een klein huis midden in de stad
Familie: Ze heeft nog een oudere broer die haar heeft geholpen nadat ze haar kind heeft moeten opstaan. Haar beide ouders zijn overleden bij een grote brand in hun ouderlijk huis. Verder heeft ze dus een dochtertje die nu 4 is maar die ze nooit meer kan zien.

Uiterlijk
Lengte: 1.75
Haarkleur: Blond
Ogen: Blauw
Lichaamsbouw: dun en lenig
Kleding: van alles door elkaar.
Uiterlijke kenmerken: ze heeft een tattoo van een draak op haar linkerschouderblad.

Kracht
Kracht: Metaal
Sterke punten: ontwijken van aanvallen
Zwakke plekken: mensen die haar in haar buik raken.
Wapens: een pijl en boog, ze kan hier heel gericht mee schieten.
Vechtstijl verdedigend en veel ontwijken.
Vechtsport: nee geen vechtsport.

Wezens
Rijdier: zebradraak, ze ziet eruig als een zebra
Naam: Drag
Geslacht: Vrouw
Karakter: koppig en aardig

Geleide: vogel
Naam: Bird
Geslacht: vrouwelijk
Karakter: ze is heel wijs en heeft het meteen door als iemand liegt en daar helpt ze Kat dus erg mee.
Plaatjes:

Overig
Verleden:

Het was buiten donker. Er was een vrouw bij mij in de kamer en ze hield mijn hand stevig vast en depte af en toe het zweet van mijn hoofd af. Ik lag puffend en hijgend op het bed. Het was de avond van mijn bevalling en het was nu al ontzettend zwaar. In de hoek van het vertrek stond een man te wachten tot het kind wat ik gebaard had geboren was zodat die het mee kon nemen. Het was verschrikkelijk maar de man waarvan ik hield had me gedwongen mijn bloedeigen kind af te staan. Ik wist dat ik het daar heel moeilijk mee ging krijgen. In de negen maanden dat het kind in mijn buik had gezeten had ik er een band mee opgebouwd. De vrouw fluisterde kalmerende woordjes in mijn oor zodat ik iets rustiger zou worden.
Een paar uur later lag ik uitgeput op mijn bed. Mijn kleine dochter was meegenomen ik had haar niet eens mogen vasthouden. Ik huilde en huilde tot ik niet meer kon. Mijn broer was een uur geleden naar mij toegekomen om me te troosten en te vertellen dat ik een dochter had gebaart. Als het een zoon was geweest had ik hem misschien nog mogen houden maar die kans was ook heel klein geweest.

Haar ouders zijn overleden en ze heeft dus hele erge verdriet gehad over haar dochtertje. Het gaat nu goed met haar al heeft ze het soms wel moeilijk met het feit dat ze haar dochtertje heeft moeten afstaan.

Wetenswaardigheden: Ze is heel erg gehecht aan har broer

Plaatjes:
Bird
Spoiler:

Drag
Spoiler:

Kat
Spoiler:

Kat haar broer
Spoiler:


Laatst aangepast door Kat op ma dec 06, 2010 5:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
De Goden
Admin
De Goden


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 27

Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante    Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Icon_minitimezo dec 05, 2010 6:39 pm

Goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://graeca.actieforum.com
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anitochië

Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante    Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Icon_minitimevr dec 17, 2010 1:02 pm

je woont in sparta XD plaats je huisje daar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante    Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veronica Harmonia Katherine Nymfa Seleni Xanthe Alexia Amarante
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: