Graeca

When war began.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De open plek - Marathon

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nerissa
Level 3

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 4:36 pm

Nerissa liep naar het water. Ze zag een meisje zitten en wou eigenlijk weer wegaan omdat ze gee nzin in gezeldschap had. Alleen wou ze ook niet weggaan. Ze moest hier even zijn om zichzelf te helpen herinneren waar ze het voor deed. Waar ze was overgestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 4:39 pm

Narcissa hield het meisje in de gaten en ergens speelde haar nieuwsgierigheid op en wilde ze naar het meisje toe gaan om met haar te praten, maar ze was onbekend voor haar en natuurlijk wist Narcissa niet zeker of ze gevaarlijk was of niet. Ook twijfelde ze erover of het meisje wel zin had in een gesprek. Narcissa speelde maar met een van de manen van Leo.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 4:44 pm

Nerissa werd toch weer zoals altijd nieuwschierig naar andere mensen. Ze was vee nieuwschieriger geworden sinds ze Ethan had ontmoet en het was alleen maar erger geworden toen ze was over gestapt. Ze pakte haar schetsboek uit haar tas toen ze bij het water was gaa nzitten. Weer schetste ze het landschap om haar heen.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 4:49 pm

Narcissa liep toch maar naar het meisje toe en ging een halve meter van haar afzitten en keek naar haar.. En naar de schets. 'Je bent goed.' zei Narcissa na een tijdje gekeken te hebben. Het maakte haar nu niet heel veel uit wat het meisje er van vond. Narcissa keek even naar Leo en zag Cio bij hem zitten dus dat was goed.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 5:02 pm

Nerissa keek op van haar werk. Ze was er zo in verdiept dat ze niet eens had gemerkt dat het meisje naast haar was gaa nzitten. 'dankje wel.' zei ze oprecth tegen haar. De schets was vond ze zelf niet eens zo heel goed gelukt omdat ze er teveel bij nadacht maar toch was hij nog redelijk.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 5:06 pm

'Teken je vaker?' vroeg Narcissa nieuwsgierig. 'Ik ben trouwens Narcissa..' ze was vergeten zich voor te stellen. Iets dat ze wel vaker vergat. Waarschijnlijk omdat ze beter was in gezichten onthouden dan in namen. Ze glimlachte een beetje naar het meisje. Ze zou rustig blijven aangezien ze er niet heel erg vrolijk uitzag.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 5:08 pm

'Heel vaak.' zei Nerissa heel eerlijk. 'Ik heet Nerissa.' zei ze. Toen ze door had hoeveel hun namen op elkaar leken lachte ze even. Heel kort maar maar toch was het een lach. Snel daarna kwam er weer een neutrale nietszeggende gezicht terug. Haar ogen spraken nog wel maar dat probeerde ze zoveel moglijk te verbergen.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 5:11 pm

Narcissa glimlachte nog steeds een beetje. 'Mag ik vragen waar je vandaan komt?' vroeg ze beleefd aan Nerissa, haar naam leek op die van haar zelf maar niet heel erg veel vond ze. Narcissa keek even in het water en zag zichzelf zoals altijd met lange witte haren en rode ogen. Het beeld verveelde haar een beeetje.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 7:17 pm

'dat mag. Ik kom uit Marathon. En jij?' vroeg ze aan haar. Ze vroeg zich af of Narcissa krachten had. Ze had haar geleiden niet gezien dus wist ze het niet zeker. Ifly was er neit dus als ze krachten had zou ze niet kunnen weten dat Nerissa krachten had.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 7:28 pm

Narcissa knikte even. 'Ik kom uit Sparta.' zei ze rustig. Dus Nerissa was kind aan huis, dat was altijd makkelijker. Je kende alles beter. Narcissa was hier nog een half uurtje geleden maar verdwaald geraakt dus was ze toch liever thuis als dat gebeurde, jammer genoeg was dat iets dat niet echt kon gebeuren.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 7:33 pm

Nerissa was wel eens in Sparta geweest maar was er ook snel weer weggegaan. Waarom wist ze nog steeds niet maar dat was ook niet echt belangrijk. 'Kom je hier vaak?' vroeg NErissa toen aan haar. Ze was nieuwschierig en ze had net dat wel een behoefte aan gezeldschap gehad ze wou toch een gesprek hebben.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 7:38 pm

'Nee, dit is de eerste keer. Ik blijf nooit ergens erg lang en reis het liefste rond. Of ik zit alleen thuis. Vind ik ook niet erg.. Dat is de enige plek waar ik lang blijf.' zei ze met een kleine glimlch. Narcissa ging wat betern zitten en keek even naar Nerissa en wist zo even niet wat te ragen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 8:32 pm

Nerissa knikte. Zijzelf was echt een huismus. Ze bleef het liefst altijd in haar appartement maar dat kon nu eenmaal niet dus kwam ze wel eens op andere plekken. 'Ik reis eigenlijk bijna nooit.' zei Nerisas eerlijk. Ze wist niet waarom ze dat wou vertellen maar ze wou het dacht ze gewoon eens vertellen aan iemand.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:13 pm

Narcissa keek even naar Nerissa. 'Hmm. Dat kan ook leuk zijn als je een fijn thuis hebt. Met de juiste mensen om je heen. Voor mij is het reizen eerlijk gezegd meer een soort uitvlucht.. Om niet thuis te hoeven zijn. Ik ben namelijk nog op zoek naar de juiste mensen om me heen.' zei Narcissa tegen nerissa.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:19 pm

'Ik heb niet gezegd dat ik de juiste mensen om me heen heb hoor. Ik ben alleen.' zei nerissa eerlijk. Ze voelde zich ook echt alleen. De enige die ze had was Ethan en mischien ook wel Rowyn maar dat wist ze ook niet zeker. Ze was alleen en dat zou ze altijd blijven. Ze was te bang om andere in haar hart toe te laten. Bang dat ze haar dan weer zouder vernederen en pijn doen.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:26 pm

Narcissa knikte. 'Hmm.. Daar geloof ik niet zo in, ik bedoel. Je zou van het kleinste ding, hoe levenloos het ook is. Je kan het laten leven. En je hebt vast wel vrienden. Misschien ben je alleen in je hoofd. Maar je bent echt niet alleen.' zei narcissa.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:32 pm

'Nou ik heb maar liefst een vriend en die heb ik net zo erg gekwetst dat het me niet verbaast als hij me nooit meer wilt zien.' zei Nerissa tegen haar. Ze had Ethan echt te veel pijn gedaan door over te stappen. 'En als je mijn leven hebt geleid geloof je er wel in denk ik.' zei ze toen.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:41 pm

Narcissa keek Nerissa aan. 'Maar,iemand echt je vriend is houdt diegene toch van je zoals je bent. Niet van het masker dat je dan op moet hebben.' zei Narcissa. Ze vond gewoon dat je niet alleen was. Ook al had ze dat zelf ook vaak genoeg gedacht het klopte gewoon nooit. Ze keek even om naar Leo en glimlachte even naar hem.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:43 pm

'Ja maar als je die vriend ineens gaat vertellen dat je niet meer hetzelfde geloofd en dat je bent overgestapt willen ze je echt neit meer zoals je bent hoot.' zei Nerissa fluisterend. Ze was niet boos maar baalde gewoon dat ze niet eerder aan Ethans gevoelsen had gedacht.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:47 pm

'Hmm.. Ik denk daar anders over zoals ik al eerder gezegd heb. Als mijn vriendschap met iemand zo sterk is dan zou diegene me nog accepteren en dat gebeurd ook met jou. Aangezien je toch nog steeds dezelfde Nerissa bent. Je hebt nog steeds je twee ogen, armen, benen. Alleen je geloofd in iets anders. Maar zo is de wereld ingesteld ander is het zo saai.' zei Narcissa oprecht. Ze was helemaal eerlijk.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:50 pm

'Het zit helaas iets anders. Ik moet zijn goden vermoorden en hij de mijne. Dat is lastig want je weet dat als je dat doet dat je dan het leven van de ander erger maakt dan dat het al is.' zei Nerissa nog steeds fluisterend. HEt was zeker lastiger geworden om Hades te helpen nu ze het Ethan had verteld.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:53 pm

Narcissa keek op. 'Voor wie ben je dan? Aangezien ik me ook betrek tot de oorlog.' zei Narcissa tegen Nerissa. Zij zou het geen probleem vinden om vrienden met haar te zijn maar zou haar god koste wat het kost beschermen, maar zonder iemand te doden, dat kon ze gewoon nog niet en dat wist ze heel goed.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 9:59 pm

'Hádes.' zei ze duidelijk. Ze hoopte niet dat Nercissa haar aan zou vallen want daar had ze echt even geen behoeft aan. 'Maar goed sommige mensen vind het prima en de andere zoals mijn vriend vind het niet zo supper. Wat egens ook wel logisch is.' zei Nerissa. 'Voor wie ben jij?' vroeg ze teon.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 10:01 pm

'Ares, aangezien hij mij krachten heeft verleend. Maar ik denk niet dat ik je heel snel aan zou vallen. Ten eerste omdat ik niet zo ben en ten tweede omdat Hades met Ares toch een iets andere band heeft dan met de anderen heb ik gelezen in meerdere mythes.' zei Narcissa tegen haar. Ze glimlachte een beetje.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   zo dec 12, 2010 10:04 pm

'Daar ben ik dan blij om.' zei Nerissa. 'Ik heb ook niet iets tegen de andere goden maar ik geloof gewoon niet dat hun mijn leven moeten beinvloeden en ik wil vrij zijn. Bij Hades kan dat maar ij de andere goden helaas niet.' zei Nerissa eerlijk.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   

De open plek - Marathon
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: