Graeca

When war began.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De open plek - Marathon

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nerissa
Level 3

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:34 pm

Nerissa glimlachte tevrede. Hij had haar geloofd ook al sprak ze niet de waarheid. Die vriendin had overgerns wel echt bestaan en het was vroeger haar best vriendin geweest maar dat was overgegaan toen ze haar krachten had gekregen en was gevlucht voor haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

Aantal berichten : 520

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:37 pm

Rowyn keek naar Nerissa die glimlachte. Hierdoor geloofde hij het nog minder maar hij zei niets want ze ontkende het toch wel. Dan kon hij maar beterachter kome waar ze vandaan kwam. ´´Waar kom je dan vandaan´´ vroeg Rowyn rustig terwijl hij haar aan keek. ZIjn gezicht was nog steeds even emotieloos als altijd.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:41 pm

'Marathon.' zei ze dit keer wel naar de waarheid. 'En jij?' vroeg ze er meteen achter aan. Ze kwam eigenlijk niet vaak in marathon omdat ze haar vader niet wou tegenkomen als ez eerlijk was. Ze keek hem nog steeds glimlachend aan en vond het eigenlijk vervelend dat hij zo emotieloos leek te zijn.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:49 pm

Rowyn kon kieze om Olympia te zeggen of Nirea. Het laatste wou hij lievr uit komen dan de waarheid eigenlijk. ´´Ik kom uit Nirea´´ loog Rowyn perfect. Hij wou het zo erg dat het makkelijk liegen werd. Hij wou niet uit dat stom rijk komen die hem aanbidde. Marathon, dat betekende dus wijsheid kon Rowyn zich herinneren.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:56 pm

Nerissa knikte. Ze had niet door dat hij loog omdat hij net als zij perfect kon liegen. Het maakte haar eigenlijk ook niet uit. 'Zo nu weten we de basisdingen.' zei ze tegen hem. 'Wat maakt dat zwaard nou zo bijzonder.' vroeg ze aan hem. Het maakte haar niet uit als hij boos zou worden ze wou het gewoon weten en zou ook net zo lang doorgaan met vragen totdat hij het vertelde.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 10:58 pm

´´Goed geprobeerd maar het is nog steeds niets waar jij je zorgen over moet maken´´ zei Rowyn rustig net als de eerste keer. Hij was zeker niet ban plan om het te zeggen. Ze had misschien wijsheid als kracht. Dan was het niet moeilij op te zoeken welke wapens door Zeus zjn gemaakt wat haar bij de tempel bracht en dat wou Rowyn niet.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 11:01 pm

Ehhmm van Marathon is de kracht natuur zit ik me ineens te bedenken...
'Ik ga me er toch wel zorgen over maken want ik ga het gewoon weer tekenen hoor.' zei ze terwijl ze haar potlood weer pakte en wat lijnen op papier zetten om het zwaard weer wat te detaileren. Ze zou het toch wel uit hem krijgen uiteindelijk tenminste. Ze vond het niet erg om hem een beetje te chanteren.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 11:03 pm

o ja sorry
--------------
Rowyn trok zijn dolk weer en keek haar recht aan. ´´De afspraak was gummen of verbranden´´ zei hij op een dodelijke toon. Hij zou nooit iemand onschuldig doden alleen mensen die het verdiende en hem in de weg zaten. Hij wachte af tot Neissa zou stoppen of uit zou gummen anders zou hij wel zelf het doen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   vr dec 03, 2010 11:06 pm

Nerissa keek hem aan. 'Gaan we nou vijhandelijk doen!?' zei ze verbaast. Ze vond het niet terecht ze was hem alleen een beetje aan het plagen maargoed dat kon bij hem dus duidelijk niet. Ze haalde haar potlood van het papier af maar gumde het niet uit. Hij was iets vergeten maar dat zou ze niet vertellen want dan zou hij haar waarschijnlijk van kant maken en dat wou ze ook weer niet.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 10:31 am

Rowyn was niet meer verbaast dat menssen zo op hem reageerde. Eerst wel maar dat leek nu op een vorig leven. Alles was verandert en nu weet hij zelf ook dat het nit fijn is om bij hem in de buurt te zijn. ´´Ik doe alles er aan om te krijgen wat ik wil´´ zei Rowyn. Het was wel overdreven omdat het maar voor een paar dingen gold.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 10:51 am

'Tr...' begon ze maar ze maakte het niet af want dat zou hem alleen bozer maken. Ze keek nog eens naar de tekening. Nog steeds begreep ze het niet en ze had ook helemaal geen zin om de tekenig te bewerken. Toch pakte ze haar gum en veegde één lijntje weg. Daarna legde ze de gum weer weg.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 26-11-10

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:00 am

Rowyn keek goed toen Nerissa wat uit gumde. Hij was blij dat hij de dolk niet hoefde te gebruiken. Al liet hij dat helemaal niet zien. Hij stopte de dolk weg in zijn zak en keek naar boven. De zon ging al bijna weer onder. Het zou dus niet lang meer duren voordat zijn draak zou komen. Hij keek naar Nerissa. ´´Waarom wil je het zo graag weten´´ vroeg Rowyn opeens. Hij wist zelf niet waarom maar toch vroeg hij.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:03 am

Nerissa keek hem aan. 'Nou het lijkt mij nog al logisch. Je wilt dat ik een tekening aanpas of wat jou betreft gewoon weg vernietig alleen maar omdat er een zwaard op afgebeeld staat. Lijkt mij toch wel logisch dat ik wil weten waarom dan. Toch?' zei ze tegen hem. Voor de rest was ze gewoon ontzettend nieuwschierig.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:08 am

Rowyn rolde met zijn ogen. ´´Ooit van privacy gehoord´´ zeihij rusig. Hij wist dat het niet genoeg as maar hj was erg op gesteld. Eigenlijk klopte dat niet maar hij had er geen zin in dat iemand het helemaal ging op zoeken als hij weg ging. Hij moest zeker weten dat die tekening zo zou blijven voorat hij vetrok.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:14 am

'Ja wel eens van gehoort ja.' zei ze voor de grap. Ze keek hem aan maar ze glimlachte niet. De angst die ze normaal voor jongens of andere mensen had was er niet. Of nou ja hij was er wel maar niet zo sterk aanwezig als normaal. 'Maar dat betekend niet dat ik je dat ook ga geven.' zei ze daarna tegen hem.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:22 am

´´Daarom probeer ik er ook mee dreigen, dat werkt meestal beter´´ zei Rowyn rustig. Het was logisch omdat hij niet meer goed kon glimlachen dus kon hij maar beter zijn kracht gebruiken. Al leek het meisje niet bang voor hem. Dat maakte hij weinig mee maar dat maakte nu niet heel veel uit. Hij keek haar recht aan met de emotieloze blik om haar reactie te pijlen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:33 am

Nerissa keek hem aan. 'Nou je lijkt niet echt gelukkig te zijn maar goed.' zei nerissa tegen hem. 'Maar ik gum het wel uit omdat ik geen zin heb dat jij een beetje woedend gaat lopen doen.' zei ze tegen hem. Ze pakte haar gum en begon het zwaard weer te bewerken.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:45 am

´´Hoe zou dat komen´´ mompelde Rowyn verbitterd. Hij wist wel dat hij zo´n aura uit straalde. Maar hij kon er niets meer aan doen. Hij was zo woedend dat hij niet wou veranderen. Rowyn keek hoe Nerissa het verder uit gumde. Al werd hij er wel vrolijk van hij liet het niet zien. ´´Dat is al veel beter´´ zei hij rustig.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:50 am

'Ik zeg nogniet dat ik het zo laat hoor.' zei Nerissa. 'Het is veel mooier met dat zwaard erbij'.' zei ze tegen hem. Ze wou niet zichzelf overgeven en ze zou blijven vechten tot ze wist warom dat zwaard zo verdomt belangrijk was dat ze het niet mocht tekenen. Ze keek hem aan. In haar blik was verwachting af te lezen.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 11:59 am

´´Waarom wil iedereen een goud zwaard tekenen´´ zei Rowyn. Dit zou wel even duren. ´´Ditkan nog lang duren. Jij wilt het alleen zeker zo laten als ik het vertel. maar ik wil het niet vertellen omdat je het dan verder gaat uit zoeken. Dus blijvn we hier nog wel dagen zo staan´´ zei Roywn zuchtend. Hij probeede een oplossing te bedenken maar de enigste waar hij aan dacht was om haar te doden. Die optie wou hij graag als laatste pas doen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 12:02 pm

'Omdat jij er zo geheimzinnig over doet.' zei Nerissa simpel. 'En ik heb de tijd hoor.' zei ze tegen hem. Ze zou er uiteindelijk toch wel achter komen met of zonder hulp van hem. Als hij he tniet vertelde ging ze het uitzoeken. 'Wat nou als ik beloof dat ik alleen naar jou verhaal luister en dan niets verder ga uitzoeken.' zei ze tegen hem.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 12:06 pm

´´Dat doe je toch niet´´ zei Rowyn. Al was dit misschien wel het slimste idee. Hij zuchtte , hij zou het wel soort van beschrijven. Hij ging zuchtend op een rots in de buurt zitten. ´´Oke dan. DIt zwaard is onbreekbaar´´ zei Rowyn maar. Het wist het goed omdathij alleshad geprobeert hem nuttig te vernietigen. Maar dat werkte niet dus moest hij het maar met zich mee nemen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 12:12 pm

'Oke maar dat is toch niet heel erg bijzonder ofzo.' zei nerissa. Oke een zwaard wat onbreekbaar was was wel bijzonder maar dat was geen rede om het niet te mogen tekenen vond ze. 'En?' vroeg ze toen aan hem. Ze hield zich een beetje van de domme zo zou ze mischien meer te weten komen.
Profiel bekijken
Rowyn
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 12:16 pm

´´En mensen willen het snel stelen dus ik wil niet dat mensen weten dat het onbreekbaar is´´ loog Rowyn. Het kon waar zijn omdat het ook zo was. Maar er was een belangrijker reden. Alleen zou hij die niet zeggen. Hij wou niet dat mensen dachten dat hij de verschrikkelijke god aan bad. Maar ooko niet dat ze door hadden dat hij bij Hades hoorde.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   za dec 04, 2010 12:23 pm

'Oke maar dat verklaard nog niet waarom ik het niet mag tekenen.' zei Nerissa tegen hem. Ze had het gevoel dat hij iets achterhield en ze wou weten wat. Ze keek hem aan en wachte op antwoord. Het zou best kunne ndat hij haar irritant vond maar dat deerde haar niet.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De open plek - Marathon   

De open plek - Marathon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Marathon, Olympia en Sparta-
Ga naar: