Graeca

When war began.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kroeg het houten paard-Troje

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Ethan
Level 4

Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 10:35 am

volgens mij zijn Ethan en Clio de vrolijkste van de forum
------------------------------------
´´Anders kom ik gewoon een keer langs als je opgesoten zit´´ zei Ethan met een glimlach. Hij vond het nooit erg om te reizen en zeker niet als het voor een vriend is. ´Maar even ovre iets anders heb jij ook nog hobby´s´´ vroeg Ethan geintreseerd. Het was lang geleden dat hij iemand zo vrolijk als hem zelf had gevonden. Dus wou hij graag een gesprek verder door zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Clio
Level 2

Aantal berichten : 85

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 1:55 pm

Ja he? Ik werd die depri mensjes even zat en besloot maar een vrolijke aan te maken Very Happy

'Gezellig.' Zei Clio, 'En ja, ik heb nog hobby's ik lees echt ontzettend veel. Minstens een boek per dag, eigenlijk best wel bizar.' Vervolgde ze haar zin vrolijk. Ze merkte dat ze steeds sneller begon te praten, dit deed ze altijd als ze zich op haar gemak voelde, maar heel veel mensen konden haar dan niet verstaan. Ze besloot het tempo van haar praten maar iets lager te leggen.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 2:05 pm

het is geweldig om Ethan te spelen weet je
----------------------------
´Dan moet je extra slim zijn zlefs voor je kracht´´ zei Ethan me een blije glimlach. Hij vond het niet erg dat ze zo snel praatte. Hij volgde het allemaal nog goed dusht maakte hem niet uit. ´´Ik wou dat ik zo veeltijd had om te lezen. Ik zit de hele tijd alleen maar muziek te maken´´ zei Ethan. Hij vond het niet erg. Een boek per week was goed en verder was muziek meer wat voor hem.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 5:35 pm

Hahah, kan ik geloven xD, het is ook wel leuk om Clio te spelen, beter dan al die depri mensjes

'Valt wel mee hoor, bij ons in de stad lezen heel veel mensen heel erg veel. Soms is het ook best saai hoor.' Zei Clio met een glimlach. 'Ik wou dat ik een muziekinstrument kon bespelen, dat lijkt me geweldig.' Zei ze over het feit dat Ethan muziek maakte. Ze nam nog een slok van haar cranberrysap.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 5:43 pm

alleen ene probleem als dalijk super veel meisjes verliefd op hem zijn omdat hij altijdaardig doet
-----------------------------------
ethan sapte wel waarom Athena naar die stad ging. Iedereen was al wijs en door haar waarschijnlijk nog wijzer. Ethan draaide zich om en pakte uit zijn tas zijn trompet te voorschijn om te laten zien. ´´et is niet moeilijk je moet er alleen plezir in hebben´´ zei Ethan vrolijk. Hij speelde even een hoge noot en opeens kwamen een paar muizen tevoorschijn.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 5:47 pm

Dan moet ie maar wat met Clio krijgen zodat hij al die mensjes met een gebroken hart kan achterlaten xD (grapje)

Clio lachte toen de muizen tevoorschijn kwamen. Ze pakte er eentje op, die opvallend tam was. Dat kwam zeker door Ethan's muziek. Ze streek met twee vingers over het grijze vachtje van het kleine beestje dat zich oprolde in haar hand. 'Dan moet jij het me maar leren.' Zei ze met een knipoog tegen Ethan.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 5:59 pm

mmm na een ons zien we wel
----------------------------
Ethan glimlachte breed terwijl hij weer de trompet neer legde op tafel. ´´Tuurlijk maar deze trompet geef ik alleen niet aan jou. Ik heb hem gekregen van Hermes´´ zei Ethan trots. Hij wist he niet zeker eigenlijk maar hij kreeg het met de post en het was nie een normale trompet. ´´Maar ik denk dat ik dat beter morgen kan doen want het duurt wel even´´ vervolgde Ethan.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 6:02 pm

Oké Very Happy

'Dat begrijp ik.' Zei Clio met een glimlach. Het muisje op haar hand probeerde aan haar vingers te knabbelen maar ze hield het handig weg, aangezien zoiets toch vrij pijnlijk zou zijn. Het beestje hipte van haar hand af en liep weer rustig naar zijn holletje, waar het vandaan kwam.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 6:09 pm

Ethan keek naar het muisje die best vijandig werd toen hij stopte met spelen. Misschien moest hij verder spelen maar het musje ging al weg. Hij nam snel nog een slok van ijn bier. Hij raakte al een beetje aangeschoten. Het was wel snel na een paar slokken maar met zijn blijheid ws hij al half dronken. ´´Blijf je hier dn ook slapen´´ zei hij met een limlach.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo nov 21, 2010 6:29 pm

'Dat moet wel, anders leer ik nooit trompetspelen.' Zei Clio vrolijk. Ze dronk haar glas cranberrysap leeg en bestelde ook maar bier. Toen de serveerster het kwam brengen zoog ze eerst het schuim van de bovenkant af en nam toen een slok. Ze glimlachte naar Ethan.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 3:56 pm

´´Ik zou het vooral daarom doen´´ zei Ethan met een bred glimlach. Hij vond het leuk dat Clio ook hier bleef slapen. Al moest hij zelf nog wel een kamer hurn. Maar dat kon altijd later nog wel. Ethan dronk snel zijn bier leeg en keek daarna naar Clio. ´´Heb jij al een kamer´´ vroeg hij maar. Dan wist hij meteen hoeveel hij moest betalen. Want Ethan is niet een van de rijkste mensen. Al vind hij zich zelf wel een va de gelukkigste.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 4:01 pm

Clio viste een sleutel uit het tasje dat aan haar riem hing en legde hem op tafel. 'Ja, en het is wel te betalen. Drie goudstukken was het geloof ik.' Zei ze. Ze gooide haar bier in een keer achterover en bestelde maar een whiskey. (hadden ze niet, maar okee...)
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 4:09 pm

Ethan keek naar de sleutel en telde even in zijn hoofd. Hij had nog wel genoeg bij om dat te betalen en morgen te eten natuurlijk. Daarna keek hij naar Clio die een whiskey bestelde. ´´Geef mij er ook maar een´´ riep Ethan er achter aan. Wat maakte het ook uit. Het kon alleen maar nog meer gezelliger worden door alchohol.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 4:40 pm

Toen de whiskey aangekomen was schudde Clio eerst even de ijsklontjes in het glas, zodat het rinkelde. Dit was een gewoonte van haar. Ze nipte een klein slokje van het drankje en voelde meteen de warmte van de alcohol door haar heen stromen.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 4:47 pm

Ethan glimlachte toen Clio dat eed van de klotjes. Zelf dacht hij er niet bij na en nam gewoon een grote slok. Pas daarna merkte hij dat het niet zo slim was om zo veel alchol snel te drinken. Hij voelde zich nu al een beetje dronken en kon al niet zo recht meer denken. ''Ik denk dat het niet slim was om dit drnakje voor mij ook te nmen'' zei hij met een glimlach.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:01 pm

Clio glimlachte. 'Gelukkig maar, want slim is ontzettend saai.' Zei ze met een brede glimlach tegen Ethan. Ook zij voelde dat de alcohol in de drankjes begon te werken. Het was inderdaad niet zo slim geweest om haar bier zo snel op te drinken, maar nu kon ze er niets meer aan doen en besloot dat ze dan maar goed dronken moest worden.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:09 pm

Ethan mocht die weg van denbken wel. Al was het moeilijk om nu duidelijk te denken. ''Proost , op een een avond dat vol plezier wordt'' zei Ethan met een brede grijnns. Hij hield zijn glas hoog in het midden zodat ze konden proosten. Al kon hij het niet stil hoden maar dat zag hji amper, omdat hij veelste veel plezier had.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:13 pm

Clio stootte met haar glas tegen dat van Ethan aan en zei:'Proost.' Ze gooide het maar in een keer achterover. Alleen de ijsklontjes bleven achter. Ze viste er een uit met haar vinger en legde hem op haar tong om hem vervolgens kapot te bijten met haar kiezen.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:20 pm

Ook Ethan goot alles naar binnen toen ze geproost hadden. Hij keek daarna naar Clio. Hi snapte niet waarom ze dat deed met de ijsklontje maar maakte zich er geenzorgen over. Daar was hij al vel te dronken voor. ''Zou je dnken dat de eigenaar nog wel aan mij zou verhuren als ik zo dronken ben'' zei Ethan lachend. Te dornken om daar zorgen ovr te maken.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:32 pm

Clio glimlachte. 'Dan kom je toch gewoon bij mij slapen?' Zei ze vrolijk. Ze wist al lang niet meer wat ze precies deed. Het enige wat ze wist was dat ze vrolijk was, en dat ze Ethan wel mocht. Haar geleide merkte al wel dat dit fout zou gaan, maar besloot zich er niet mee te bemoeien.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:40 pm

Mim merkte ook at dit de foute kant op ging. Allen kon ze zelf er niets aan doen. Ze vloog daarom maar weg naa Mystic en zou morgen kijken of het goed ging met Ethan. Ethan merkte het amper omdat hij te dronkn was. ''Weet je zeker dat je dat wel wil delen met een jongen als mij'' zei hij met een brede glimlach. Hij ging extra naar voren zitten zodat je goed zijn smekende ogen zag.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:43 pm

'Waarom zou ik geen kamer willen delen met iemand zoals jij?' Vroeg Clio verbaasd. 'Jij bent toch wel de vrolijkste persoon die ik vandaag ontmoet heb.' Ze glimlachte en boog ook voorover zodat haar neus bijna die van Ethan aanraakte.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 5:50 pm

Ethan glimlachte nog meer op die vraag. '''Dan kan er misschie dit gebueren'' zei hij met een grijns. Hij leunde nog iets verder naar voren waardoor hij haar kuste. Hij vond het nog een waarschuwing dus ging hij niet vrder met zijn tong. Daarna ging hij weer een klein stukje achter uit. ''Of wel meer'' zei hij met een grijns.
Profiel bekijken
Clio
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 6:02 pm

'O, maar dat vind ik helemaal niet erg.' Zei Clio, nog steeds glimlachend. Het leek alsof je in de buurt van Ethan gewoon onmogelijk serieus of verdrietig kon zijn. Ze keek hem nog steeds aan. In haar ogen was wel te lezen dat ze er niet honderd procent bij was.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma nov 22, 2010 6:10 pm

Ethan was er wel blij mee maar hij ws helemaal blij. Hij was zo dronken dat hij niet verder vooruit dacht. En zjin gewoonlijk blijheid zorgde er voor dat hij alles leuk vond. ''O dan vind je niet erg als we in je kamer erder gan'' zei Ethn uitdagend. Hij was meestal niet zo'n iemand die de kroegen af gaat en met iemand voor een nacht ging. Hij was iemand die daar voor uit werd gepikt al was hij nu dronken genoeg om zelf de eerste stap te doen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   

Kroeg het houten paard-Troje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Panorama paard van Marken
» 2 koeien achter het houten hek