Graeca

When war began.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kroeg het houten paard-Troje

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Nerissa
Level 3

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 4:44 pm

Nerissa schrok van de plotselinge snelheid. Ze kneep even hard in de schouder van Rowyn zodat ze niet van mars afviel. Zodra ze een beetje was gewend aan de snelheid liet ze haar greep wat verslappen. 'Sorry.'mompelde ze zachtjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

Aantal berichten : 520

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 4:46 pm

Rowyn voelde de greep. Hij snapte niet waarom ze niet hem anders vast pakte in plaats hard kneep. Maar zijhad blijkbaar ook iets waardoor ze dat liever niet had. ´´Hindert niets ik moest je eigenlijk waarschuwen´´ zei Rowyn rustig. Hij moest nog net niet lachen om het feit dat ze eigenlijk best op elkaar leken. Al was niet alles het zelfde.
Profiel bekijken
Kat
Level 2

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 4:53 pm

Nerissa zei niets meer. Ze moest zichzelf echt dwingen om Rowyn vast te blijven houden. Anders zou ze vallen en dat wou ze nou ook weer niet. Het was voor haar echt heel moeilijk om zo achter Rowyn te zitten maar het kon nu eenmaal niet anders.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:00 pm

Rowyn voelde gewoon dat Nerisa er moeilijk mee had. ´´Weet je we lijken eigenlijk best op elkaar. Ik hou er ook niet meer van om aangeraakt te worden door het andere geslacht´´ zei Rowyn eerlijk. Hij bleef voor uit te kijken en dacht er niet te veel bij na. Dan viel het een stuk mee. Voor het gemak vroeg hij er ook niet verder naar omdat die vraag dan ook bij hem zou komen.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:02 pm

Dat verbaasde Nerissa eigenlijk een beetje. 'Mag ik vragen waarom?' vroeg ze aan hem. Als hij er niet over wou praten begreep ze dat ook best want zelf sprak ze er liever ook niet over. Alleen heel goed vrienden wisten het zoals Ethan. Toch zou ze het dacht ze wel aan Rowyn vertellen omdat hij hetzelfde had en haar waarschijnlijk ook zou begrijpen.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:08 pm

Blijkbaar had Nerissa niet de moeite om het te vragen. ´´Alsjij het vertelt dan vertel ik het ook´´ zei Rowyn. Hij zou het eht doen maar dan wou hij het ook van haar weten. Dat zou eerlijk zijn en dan kon ze hem niet chanteren. Al had hij het gevoel dat ze dat toch niet zou gaan doen. Hij keek nog steds recht naar voren en had er geen last van.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:11 pm

Nerissa twijfelde heel even maar besloot toen dat ze hem wel kon vertrouwen. 'Oke ik vertel het ook.' zei ze tegen hem. Ze vreog zich af hoe hij zou reageren en wat hij had meegemaakt. Ze hield nog steeds alleen zijn schouders vast e nwachte tot hij zou gaan vertellen.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:17 pm

Rowyn haalde diep adem omdat hij nog nooit iemand het vertelt had. Maar dit keer beslot hij het ewl doen. ´´Weet je ik was eerst niet zo. Ik aanbad de goden vooral Zeus. Ik woonde in een tempel met mijn prachtige vrouw en familie´´ begon Rowyn. Hij spande zijn spieren automatisch toen hij dacht aan al die rituele voor die klootzak had gedaan.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:26 pm

Nerissa dacht daar even over na. HEt was vreemd om Rowyn in een tempel te denken voor Zeus. Dat klopte gewoon niet helemaal. Nerissa voelde zijn spieren aanspannen. Ze kneep zachtjes in zijn schouder om hem gerust te laten stellen. HEt was moeilijk om dit soort dingen te vertellen en dat wist ze maar al te goed.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:29 pm

Rowyn voeldede gerustellende kneep van Nerisa. ´´Alleen veranderde alle die nacht´´ zei hij. Hij maakte die nacht extra lang. ´´Ik kwam terug van een missie om hem te helpen. Toen ik thuis kwam was mijn vrouw zwanger. Zwanger van Zeus. Ze kon er niet mee leven dat ze was verkracht en pleegde zelfmoord daarom´´ zei Rowyn. In de manier waarop hij zei kon je goed op brengen dat hij het niet leuk vond.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:32 pm

'Wat erg.' mopelde ze. Daarbij vergeleken was dat van haar niet heel erg. Ze haatte de goden nu nog meer omdat ze nu ook het verhaal van Rowyn kende. Ze wist nu zeker dat ze een goed keuze had gemaakt. 'Ik snap nu heel goed waarom je zo boos op hem bent.' zei ze tegen hem.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:39 pm

Rowyn vocht de tranen van woede terug en bleef recht voor uit kijken. Hij wou het liever gewoon vergeten maar wist dat hij dat niet kon. Hij probeerde normaal te ademn waardoor de woede een beejte weg ging. ´´En jij´´ vroeg Rowyn snel. Dan dacht hij tenminste erges anders aan dan het laatste gezicht van Mona.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:42 pm

Nerissa dacht even na over hoe ze het zou vertellen. 'Ik.. Ik ben mishandeld dor mijn vader.' zei ze met verstikte stem. Het was nog steeds verschrikkelijk als ze er aan dacht. De pijn en de gedachte dat haar moeder en zus nooit iets durfde te doen. Allemaal te bang voor haar vader.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:49 pm

Rowyn snapte goed waarom Nerissa het daarom niet wou. Een vadermoest iemand zijn die je in de goee richting leidde maar dat was bij haar helemaal niet. ´´Het spijt me voor je´´ zei hij eerlijk. Je kon er nu niet meer aan doen maar hij vond het wel erg voor haar. Al was het iets heel anders dan dat het bij hem was.
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 5:51 pm

'jij kan er niets aan doen. Ik had gewoon voor het weeshuis moeten kiezen toen ik daar de kans nog voor had.' zei ze tegen hem. Ze had eerst nog een tijd op straat geleefd tot haar moeder haar had gevonden. Ze had nooit haar echt moeder gekend maar de vrouw die haar teon had gevonden had ze altijd als moeder beschouwd.
Profiel bekijken
Ethan
Level 4

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 6:01 pm

´´Nu komt alles wel weer goed voor ons allebei´´ zei Rowyn. Hij probeerde een aardige glimlach opte zetten maar net als eerst lukte dat niet echt heel goed. Er verscheen weer een kleine glimlach op zijn gezicht. ´´We zijn er bijna´´ zei Rowyn omdat hij zag dat de wind harder werd. Het was zelfs voor hem moeilijekr om vast te houden.

dalijk verder bij hades
Profiel bekijken
Nerissa
Level 3

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   di dec 07, 2010 6:05 pm

na mijn ppst oke

Nerissa hield hem nog steeds bij de schouders vast. Heel stevig want ze voelde de wind aantrekken. Ze hoopte dat ze hem zo kon blijven vasthouden zonder eraf te vallen maar ze wist niet of dat ging lukken. 'Ik hoop het.' zei nerissa. Ze hoopte dat alles goed zou komen en ze hoopte ook dat ze zo bij Hades zou zijn. Dat zou haar veiligheid betekenen.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 12-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo dec 12, 2010 4:35 pm

New
__

Narcissa schudde haar haren even uit haar gezicht en opende de deur van de kroeg. Ze keek even rond en liep naar de bar. Ze was net pas in Troje gekomen en had dorst dus had ze de eerste de beste kroeg gezocht die haar aansprak en dat was deze geweest. Ze had Leo en Cio buiten gelaten, mensen hadden het vaak niet zo op hen. Narcissa ging op een barkruk zitten en bestelde een mix van rosé en sap.
Profiel bekijken
Phelix
Level 2

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo dec 12, 2010 4:49 pm

Phelix besloot om eens naar troje te gaan mensen hadden hem verteld dat de gebouwen daar mooi waren. Maar natuurlijk had hij weer eens het slechte weer tegen. Kynigo leek opeens een stuk kleiner, nu hij helemaal nat was. Hij besloot om de dichts bij zijnde kroeg te gaan zoeken. De eerste kroeg die hij tegen kwam was heette: "Kroeg het houten paard". Phelix besloot om naar binnen te gaan en hij liet Kynigo buiten maar Asteio ging mee naar binnen waant iedereen mocht haar wel. Hij ging naar binnen en ging aan een tafeltje zitten en hij bestelde warme koffie en een paar nootjes voor Asteio. Hij keek om zich heen of hij een bekende zag maar hij zag zo gouw niemand.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   zo dec 12, 2010 4:53 pm

Narcissa kreeg haar mix drankje en betaalde gelijk maar. Daarna keek ze even rond. Ze vond het nog vrij rustig in de kroeg,maar het was dan ook voor de meesten een werk uur. Ze zag geen enkele bekende en ergens was ze daar wel blij om omdat de meeste mensen die ze kenden vrienden van haar vader waren en hem dan altijd moest berichtten als ze haar hadden gezien. Narcissa bleef de kroeg nog een paar keek rondkijken met haar rode ogen.
Profiel bekijken
Phelix
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma dec 13, 2010 9:19 am

Phelix verveelde zich en zat een beetje met Asteio te spelen en hij probeerde met kleine morphe balletjes vliegen te raken. Hij keek om zich heen om te kijken of er nog iemand die helemaal alleen zat of zich nogal verveelde. hij keek om zich heen en zag een paar mensen die alleen waren hij keek wie hem het aardigst leek hij koos voor dat meisje aan de bar, met dat witte haar. Hij liep naar haar toe.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma dec 13, 2010 6:53 pm

Narcissa zag een jongen naar haar toelopen. Ze keek even naar hem en besloot dat ze het geen probleem vond dus bleef ze gewoon zitten en wachtte rustig af. Een glimlachje speelde zoals gewoonlijk om haar lippen. Ze keek al niet meer rond en alleen nog maar naar de jongen, en een beetje om hem heen.
Profiel bekijken
Phelix
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma dec 13, 2010 7:06 pm

Phelix zag dat ze hem had opgemerkt en naar hem keek. Phelix beek haar nog eens goed en zei toen: "Ik heet Phelix Thyone, dit hier is Asteio. Hoe heet jij?" Phelix blik bleef op haar ketting hangen. Hij vond het de mooiste ketting die hij ooit had gezien maar zelf zou hij hem nooit omdoen. Toen ging Phelix naast haar zitten.
Profiel bekijken
Narcissa
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma dec 13, 2010 7:09 pm

Narcissa glimlachte. 'Narcissa Azer. Normaal zou ik ook Leo en Cio nog voorstellen maar mensen hebben het niet zo op hun dus bleven ze buiten.' zei Narcissa met een glimlach naar hem. 'Wil je wat drinken? Ik trakteer.' vroeg ze hem met een glimlach Ze zag dat hij naar haar ketting keek maar zou er later wel naar vragen.
Profiel bekijken
Phelix
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   ma dec 13, 2010 7:36 pm

Phelix antwoorde snel: "Hoeft niet ik betaal zelf wel. Normaal gesproken zal ik Kynigo jou ook voorstellen. Maar ik denk niet dat ze hier staan te wachten op een grote zwarte wolf". Phelix begon een beetje te lachen en zei toen: "Zeg eens waar kom jij vandaan? Ik ben opgegroeid en geboren op Ithaka. Asteio ben ik ergen op Ithaka tegen gekomen en Kynigo ergens bij Marathon".
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kroeg het houten paard-Troje   

Kroeg het houten paard-Troje
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Panorama paard van Marken
» 2 koeien achter het houten hek