Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 kreta - het droom strand

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 6:47 pm

Ethan was blij dat Nerissa er ook zin in had Hijpakte rustig zijn tas in. Hij hoefde hier niet terug te koemen en trok maarvoor het gemak zijn shit aan. Daarna liep hij naar de trap. ´´Kom dan gaan we , ik trakteer wel weer´´ zei hij glimlachend. Hij vond het helemaal niet erg om een goede vriend te trakteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 7:30 pm

Ze pakte haar spullen die ze niet wou vergeten. 'Ik betaal de helft.' zei Nerissa vastbesloten. De buidel met geld hing nog aan haar riem die ze nu goed vastdeed. Ze wou hem niet weer laten betalen voor haar. Hij had al zoveel voor haar gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 7:33 pm

Ethan rlde met zjn ogen. Daar gingen ze weer net als gisteren. Maar dit keer zou een compremi niet echt gaan dacht hij zelf. ´´Nee ik betaal. Je bent als een klein zusje voor me dus dat mag ik wel doen´´ zei Ethan. Hij wist wel dat het niet zou oplossen maar hij zag haar wel als een sort zusje. Hij had toch al zo´n grote familie dat er eentje bij kwam niet erg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 8:30 pm

Nerissa glimlachte even kort. Dat hij haar als zusje beschoude vond ze fijn. Zelf had ze eigenlijk ook wel het idee alsof hij haar grote broer was. 'Oke voor dit keer mag je betalen maar de volgende keer trakteer ik.' zei ze tegen hem. Aan haar toon te horen meende ze het echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 8:32 pm

Ethan was even verbaast dat het ook echt werkte. Dat had hij niet verwacht. Maar daarna kwam blijheid omdat het lukte. ´´Yes het is glukt´´ zei hij springend waardoor hij bijna van d trap viel. Gelukkig kon hij nog net zijn voeten zo veranderen dat hij recht stond. ´´Dat scheelde weinig´´ zei hij eerlijk terwijl hij verer liep tot hij onder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 8:34 pm

'Doe niet zo gevaarlijk.' zei Nerissa met een grijns. 'En het lukt je allleen omdat ik te moe ben om tegen je in te gaan.' zei ze met een grijns al wist ze wel dat het hem zowiezo was gelukt om haar over te halen. Ze keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 8:40 pm

Ethan had wel de waarschuwing van Nerissa gehoord maar besteedde er weinig aandacht aan. Je leeft maar een keer dus je kan maar beter het beste van maken. Hij liep glimlachend het cafe gedeelte in en ging naar een tafel met twee stoelen. Hij schoof een stoel naar achteren voor Nerissa. ´´Pas op anders ga ik me daar ook schuldig over voelen´´ zei Ethan waarschuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimedo dec 02, 2010 11:06 pm

Nerissa glimlachte. 'Je hoeft je daar niet schuldig over te voelen hoor.' zei ze met een lach. Ze vond het eigenlijk wel leuk dat hij een beetje een gentlemen was. Ze keek hem glimlachend aan en was hem echt heel dankbaar voor wat hij voor elkaar had weten te krijgen bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 3:06 pm

Ethan rolde met zijn ogen. ´´Ik wist wel dat je dat ging zeggen. Ook al heb ik geen wijsheid zo dom ben ik ook niet´´ zei hij glimlachend. Toen Nerissa zat ging hij aan de andere kant zitten. De huisbaas kwam er net aan om bestellingen op te nemen. De obers zouden waarschijnlijk wat later komen dus hoefde hij alleen voor de weinige mensen die hier sliepen te serveren. Hij gaf hun een ontbijtmenu kaart die niet groot was. Daarna vertrok hij weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 4:27 pm

Nerissa glimlacht. 'NOu dan wil ik dat je er wel schuldig over voelt als je er al van uitgaat dat je je niet schuldig hoeft toe voelen.' zei ze met een grijns. Aan haar toon te horen meende ze het niet. Ze akte de kaart aan en keek er ven snel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 4:46 pm

Ethan probeerde te begrijpen wat ze zei maar hij kwam er niet uit. Blijkbaar was hij wel dom. ´´Blijkbaar ben ik dom genoeg om dat niet te snappen´´ zei Ethan met een halve glimlach. Hij keek even naar de kaart en was er al snel uit. Hij legde het daarom maar neer en wachtte tot Nerissa ook klar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 4:50 pm

Nerissa legde de kaart neer. 'Ik neem de gepocherde eireren met geroostred brood. zei ze tegen hem. Dat was een vande goedkoopste dingen van de kaart dus nam ze dat maar. ew keek hem glimlachend aan. ´Ik wil he tje wel uitlegen hoor.´ zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:11 pm

´´Ik neem de hawai tosti´´ zei Ethan glimlached. Het was altijd lekker vond hij. Vor al als je het zo dicht bji het strand at. De baas nam de menus mee en gaf het door aan de kok. ´´Heb je daar wel genoeg tijd voor´´ zei hij grappend. Het was ovrdreven want zo dom was hij niet. Maar een grapje kon altijd vond hij zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:20 pm

´Dat licht er aan hoe dom je gaat zijn.´ zei ze met een lach. Ze had de hele dacg nog de tijd wat haar betreft. Ze glimlachte naar hem en gaf haar kaart aan de baas die de kaarten kwamopalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:56 pm

´´Daar heb ik denk ik wel iets beter voor te doen´´ zei Ethan eerlijk. Hij vond het niet erg om met Nerissa te zijn maar hijw as niet zo blij met het idee om de hele dag uitgelegd te worden. De kok was blijkbaar al klaar en de baas kwam aan lopen met twee borden met hun eten. Hij legde hem neer en liep weer weg. ´´Mmm zullen we maar beginnen met een´´ zei EThan terwijl hij zijn vork vast pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 5:59 pm

´Is goed.´zei Nerissa. Ze vond het niet erg dat ze hem niet hoefde uit te leggen. Dat was mischen ook wel erg ingwikkeld. Ze pakte een vork en prikte er een stukje ei aan vast en stopte het in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 6:05 pm

Ethan pakte al snel een groot stuk van zijn tosti en stopte hij het in zijn mond. ´Mmmm lekker´´ zei hij genoetend. Al snel pkte hij nog een stukje en nog een stukje. Hij liet zelfs automatisch een staart groeien en blij op en neer laten gaan. ++Deze tent ga k onthouden´´ zei Ethan ton hij hem al bijna op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 6:27 pm

´Het eten is inderdaat heerlijk.´ zie Nerissa. Ze at haar bord leeg en leet af en toe een goedkeurende hmm horen. Het was lang geleden dat ze zo lekker had gegeten. Ze keek glimlachend naar Ethan toen ze haar bord leeg had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 6:47 pm

Ook Ethan was snel klaar met eten. Rustig pakte EThan uit zijn tas al zijn geld en legde hem neer zodat het eten werd betaalt. Ethan keek glimlachend naar Nerissa. ´´Ehm je komt wel ooit langs bij mij´´ zei Ethan. Hij wou graag het weeshuislaten zien aan Nerissa. Dat maakte het hele rondje misschien wel compleet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 7:19 pm

Nerissa glimlachte. 'Met plezier.' zei ze oprecht tegen hem. Ze wou graag zien hoe het weeshuis er uitzag en waar hij was opgegroeid. Ze was er erg benieuwd naar. 'Ik ben erg benieuwd hoe je bent opgegroeid.' zei ze naar de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 7:48 pm

´´Daar zie je weinig van waarschijnlijk want ik ben al opgegroeid´´ zei Ethan. Al wist hij wel dat Nerissa iets anders er mee bedoelde. Hij vond soms een grapje tussen door niet erg. ´´Maar oke je kan komen waneer je wil. Ik ben misschien neit altijd daar maar de rest is er wel en die weten wel hoe ze me moeten bereiken´´ zei Ethan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 9:16 pm

Nerissa glimlachte. 'Je snapt best wat ik bedoel.' zei ze met een grijns. 'Ik zal zou snel komen als ik kan.' zei ze daarna tegen hem. Dat was ook waar en ze wou namelijk graag zien hoe zijn jeugd was geweest en waar hij was opgegroeid en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Level 4
Ethan


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 20-11-10

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 9:40 pm

Ethan glimlachte en keek naar de baas die het geld pakte en glimlachde. Ethan had natuurlijk een fooi bij gelgd waar hij blij mee was. Ethan stond op en pakte zijn tas vast. Hij keek verontschuldigend naar Nerissa. ´´Ik denk dat het tijd is te gaan, maar ik zie je vast nog een keer´´ zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerissa
Level 3
Nerissa


Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in dit heelal

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimevr dec 03, 2010 10:32 pm

Nerissa stond op en knikte naar hem. 'Is goed zie je snel weer.' zei ze tegen hem. Ze twijlfelde even maar omhelsde hem toen vriendschappelijk. ze wist niet of hij het erg zou vindne maar ze vond het eigenlijk dat ze vrienden waren dus dat het wel kon maar hij kon er natuurlijk anders over denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gilan
Level 3
Gilan


Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 20-11-10
Leeftijd : 27

kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitimezo dec 12, 2010 5:06 pm

Felix rende in galop over het strand. Gilan zat voorover gebogen op zijn rug en Karme zat op zijn schouder. Gilan kon niet meer wachten op het moment dat hij de mogelijkheid had om een centaur te zijn, dan zou hij hier gaan drafen, samen met Felix. Na een tijdje stopte Felix en Gilan sprong van zijn rug. Hij ging liggen op het strand om zijn blote bovenlichaam te laten bruinen in de zon. Na een paar minuten zag hij eruit alsof hij zijn hele leven in de zon had geleefd. Zijn haren waren zelfs blonder geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kreta - het droom strand - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: kreta - het droom strand   kreta - het droom strand - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kreta - het droom strand
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Tempel van Poseidon-Kreta
» De goede kleine vriend- Kreta

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: De Stadstaten :: Kreta, Ithaka en Korinthe-
Ga naar: