Graeca
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Graeca

When war began.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Phelix Thyone

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Phelix
Level 2
Phelix


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : china!!!!

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimedo dec 09, 2010 11:03 pm

Naam: phelix (gelukkig)
achternaam: thyone (geïnspireerde waanzin)
bijnaam: filiko( de vriendelijke)
leeftijd: 19
geslacht: man
verjaardag: 26 mei
stadstaat: hij is opgegroeid op Ithaka en woont nu in Antiochië
Geloof: Hermes
Tradities: 1x in het jaar gaat hij naar zijn ouders op Ithaka in het midzomer

Het innerlijk
Karakter:
• Hij is aardig tegenover elk dier en mens (mits ze hem of z’n vrienden niet aanvallen)
• hij respecteert de natuur
• hij is nieuwsgierig en daarom weet hij alles over planten
• hij heeft een lichte ochtendhumeur (tot een uur nadat hij wakker is) hij kan dan plotseling tegen je gaan schreeuwen
• hij is goed in een pep geven
• hij houdt van uitzicht (hij klimt altijd in bomen)

relatie: hij valt op vrouwen, hij heeft geen speciale voorkeur, maar ze mogen niet gemeen of sacherijnig zijn of heel erg lelijk.
Bijzonderheden: zijn wijsheid over wapens.
Zwakheden: als hij ergens ruzie over maakt vergeet hij snel weer waarover, en dan maakt hij het weer goed.
Talent: hij heeft en goed balans, hij kan goed opschieten met dieren

Status: onverschrokken jongen opzoek naar en plek om te wonen, mensen en dieren komen graag naar hem toe
Verslavingen: dingen plat slaan met z’n hamer
Afkeer: dieren leed, of mensen die een ander bijv. voor de lol in hun arm of been snijden

Afkomst: Ithaka
Geboorteplaats: Ithaka
Woonplaats: overal en nergens hij trekt rond door heel Griekenland maar hij trekt nu rond in Antiochië
Familie: z’n vader en z’n moeder en een broertje van 11

Uiterlijk
Lengte: 1.80
Haarkleur: Donkerblond tot Lichtbruin
Ogen: Groenblauw
Lichaamsbouw: Gespierd
Kleding: Meestal rood
Uiterlijke kenmerken: 4 lichte littekens op z’n linkerwang van een ongeval met een wolf (bij hem in de buurt woonde veel wolven)

Kracht
Kracht: Morphen
Sterke punten: Hij is goed met zijn strijdhamer,
Zwakke plekken: Hij is slecht in liegen.
Wapens: Een Battle Hammer, een koker waarmee hij gif en slaap pijltjes kan afschieten, een mes en een boksbeugel
Vechtstijl: Afwerend
Vechtsport: Hij heeft buiten wel eens een zandzak hangen, waartegen hij dan bokst

Wezens
Rijdier: een zwarte grote wolf genaamd: Kynigo afgeleidt van Kynigos wat stalker betekent
Geslacht: Man
Karakter: hij is je trouw en volgt je overal naartoe.
Geleide: een kraagparadijsvogel (ik laat wel een foto zien)
Naam: Asteio wat grap betekent
Geslacht: Vrouw
Karakter: ze is een goeie gids en houd wel van een lolletje.

Plaatje:
het lukt niet echt XD
vul dit maar in in de adresbalk: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.bright.nl/upload/07/10/071031-earth-vogel.jpg&imgrefurl=http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php%3Ff%3D10%26t%3D70345&usg=__b_SKyJLUTJpJdV8p8h3krMtZi94=&h=300&w=450&sz=39&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=tHePLLlqaifpFM:&tbnh=173&tbnw=233&prev=/images%3Fq%3Dkraag%2Bparadijs%2Bvogel%26hl%3Dnl%26biw%3D1916%26bih%3D867%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=276&vpy=136&dur=5840&hovh=183&hovw=275&tx=178&ty=87&ei=dzQBTeSUAYXsOc2v5aYB&oei=XDQBTeT-E8SDOrWG4ZoJ&esq=9&page=1&ndsp=35&ved=1t:429,r:1,s:0







Overig
Verleden: Hij is heel Griekenland afgereisd om een mooi plekje te zoeken waar hij niet zo alleen is, hij had 2 broers: de ene leeft nog en de andere is gesneuveld in een oorlog.
Wetenswaardig heden: hij heef de neiging als hij zich ergens over schaamt of zich verveelt of in de grond te wroeten of van takjes het schors eraf halen
Terug naar boven Ga naar beneden
De Goden
Admin
De Goden


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 17-11-10
Leeftijd : 27

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 2:54 pm

Ik wist wat een kraagparadijsvogel is. En goedgekeurd, alleen moet je op hoofdletter letten.
Sorry, ik let te veel op Nederlandse spelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://graeca.actieforum.com
Dawn
Level 2
Dawn


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 17-11-10

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 4:30 pm

niet zo zeuren jorn :p
ik heb ook nooit hoofdletters
Terug naar boven Ga naar beneden
Narcissus
Level 3
Narcissus


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anitochië

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 4:31 pm

Niets van aantrekken Sam ^^ is gewoon goed Razz
maar wel iets meer hoofdletters, Dawn is pro dus luister maar naar haar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Phelix
Level 2
Phelix


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : china!!!!

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 6:32 pm

de ene keer let ik heel veel op hoofdletters de andere keer helemaal niet netzoals nu nu gebruik ik ook geen hoofdletter punten enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave
Level 1
Dave


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 04-12-10
Leeftijd : 27

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 7:15 pm

Hoofdletters maakt inderdaad neiet zoveel uit, maar gebruik echt altijd leestekens. Anders is het heel irritant voor anderen om het te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phelix
Level 2
Phelix


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 09-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : china!!!!

Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitimevr dec 10, 2010 8:26 pm

bij dit soort tekstjes let ik daar niet zo op maar met een stuk schrijven let ik daar wel op
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Phelix Thyone Empty
BerichtOnderwerp: Re: Phelix Thyone   Phelix Thyone Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Phelix Thyone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Graeca :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: